Lloyd Banks - Rotten Apple (2006)

Label: G-Unit

7. Help (3:54)

met Keri Hilson

8. Addicted (3:00)

met Musiq Soulchild

9. You Know the Deal (4:05)

met Rakim

10. Get Clapped (5:01)

met Mobb Deep

11. Stranger (3:10)
  12. Change (3:33)
  13. NY NY (3:32)

met Tony Yayo

14. One Night Stand (3:57)

met Keon Bryce

15. Iceman (5:26)

met Young Buck, Scarface en 8Ball

16. Gilmore's (2:51)
  17. Life *

met Marsha Ambrosius en Spider Loc

avatar van Yestsida
Een tegenvaller na het ontzettend sterke The Hunger for More.

Dit album telt minder hoogtepunten dan zijn debuutalbum. Survival, The Cake, Help, Addicted, You Know the Deal, Get Clapped, Change en One Night Stand schaar ik onder de betere nummers van Rotten Apple.

Vroeger beluisterde ik Iceman ook met veel plezier, maar door de vervelende beat heb ik m'n mening nu toch herzien. Jammer, want Lloyd Banks met southern rappers Young Buck, 8Ball en Scarface is op zich wel een toffe combinatie.

De rest van het album is niet persee slecht maar ook niet direct om mee naar huis te schrijven. Waar ik op The Hunger for More alles met plezier beluister is dat op zijn tweede album niet het geval.

Eén van de mindere G-Unit (Records) albums.