Milk Inc. - Supersized (2006)

Belgiƫ

13. Morning Light (5:13)
  14. Things Chance (3:05)
avatar van Matys
0,5
Nog een cover van Tainted Love... Wat is die Regi vreselijk irritant! Het klinkt allemaal alsof het op een druilerige middag in een paar minuten in elkaar is gedraaid... Kan die vrouw maar op één manier zingen? 0,5*

avatar van kaztor
Melk, de witte motor.

Slap motortje, dit.

la vache vond ik het beste nummer wat milk inc heeft uitgebracht,daarna vond ik het niet echt byzonder meer

Kevin-Raphaëll
idd monique

zwakke plaat

1 star

avatar van madanny
monique schreef:

Inderdaad schitterende plaat, heb die nog steeds op vynil. Destijds grijs gedraaid in het dans cafee waar ik dj was . In my Eyes vond ik ook nog iets hebben, daarna was het puur hitparade gerichte muziek vond ik al wat minder.

Feeder
madanny schreef:

In My Eyes was inderdaad niet mis

Dit album vindt ik momenteel het beste van allemaal. Deze heb ik het meeste afgespeeld. Allemaal zeer goede nummers 5*

avatar van Veerleke
Run is toch niet zo een slecht liedje

avatar van Diedier
Iedereen zit maar zagen dat Regi alleen maar een showman is en alleen maar achter zijn Keyboard staat en geen enkele toets aanraakt!Ik kan u zeggen dat da niet zo is,Ik ken Regi een klein beetje en ik weet dat hij elke keer moet zwoegen om een nummer af te krijgen en als ge weet dat er aan 1 nummerke 3 maanden werk is zult ge toch een ander toontje zingen.Het is verschrikelijk moeilijk om een nummer te maken!Dus zeg iets als ge het weet dat het zo is want hier is dat niet zo !!!!

avatar van remmer
Diedier schreef:

Het is voor je spijsverteringsstelsel ook hard werken naar het schijnt om van een krop sla en een steak een dampende drol te maken...

PriestMaiden
Net iets minder dan Closer, hiermee werd Milk Inc altijd maar populairder in Vlaanderen (sportpaleis etc.)...