Omar Rodriguez Lopez - Cell Phone Bikini (2016)

Label: Ipecac

1. Childless Mothers (1:59)
  2. Holding Hell (2:25)
  3. Amarillo (5:30)
  4. Sell Myself In (2:50)
  5. To My Fallen Head, I'm a Piece of Paper (4:29)
  6. Truth Binds Us (3:59)
  7. Wolf (2:45)
  8. Kisses Are Fishes (3:16)
  9. Suerte y Aire (5:18)
avatar van E-Clect-Eddy
Rock met een hoog Experimenteel gehalte, voor mijzelf net iets te veel van het goede.

Maar Teri Gender Bender van Le Butcherettes teamt hier samen met haar ex-bandlid. De nummers schijnen grotendeels geschreven en gezongen te zijn/worden door Teri waardoor er hier eigenlijk sprake is van een reïncarnatie van Le Butcherettes. Leuk voor de die-hard fans maar ik vermoed voor de rest, waar ik ook toe behoor, niet zo zeer. Al moet ik zeggen dat na twee keer luisteren hij eigenlijk best wel leuk is.

Suerte y Aire is het minst experimenteel, iets wat minimalistische en fijnste nummer, alsmede het korte openingsnummer Childless Mothers.

avatar van Mr.Domestica
Opnieuw best een aardig album van Omar met ook hier Teri Gender Bender als zangeres. Het laatste nummer doet me wat denken aan Copernicus van The Mars Volta.