Randy Crawford & Joe Sample - Feeling Good (2006)

Jazz
Label: universal

1. Feeling Good (4:04)
  2. End of the Line (3:28)
  3. But Beautiful (3:54)
  4. Rio de Janiero Blues (5:07)
  5. Lovetown (4:27)
  6. See Line Woman (4:58)
  7. Tell Me More and More and Then Some (2:58)
  8. Everybody's Talking (3:54)
  9. When I Need You (4:14)
  10. Save Your Love for Me (3:22)
  11. Last Night at Danceland (4:16)
  12. All Night Long (5:21)
  13. Mr. Ugly (3:18)
avatar van platedraaier
Wat heeft Randy Crawford toch een heerlijke stem. En in samenwerking met Joe sample word het allemaal heerlijk jazzy. Het enige minpunt vind ik de keuze van de songs. Ik zou liever eens wat nieuwe nummers horen. Al met al goed voor 3*

avatar van ChrisX
Hoe is de plaat voor de rest muzikaal. Zag een stuk van op tv en daar vond ik op zich Sample wel aardig en Crawford erg goed maar my god, die drummer en bassist stelden niet echt veel voor. Ik las dat Anthony Jackson en Steve Gadd echter op de plaat spelen dus dat moet dan wel goed zijn dunkt me.