Thomas Bangalter - Trax on da Rocks (1995)

Frankrijk

3. What to Do (4:25)
  4. Outrun (5:45)
  5. Ventura (5:10)
avatar van gemaster
Dit heeft de tand des tijds niet helemaal doorstaan. De eerste 3 nummers neuzelen een beetje door, maar zijn best aardig. De laatste 2 staan in veel betere versies op de Irréversible soundtrack. 3*

avatar van T.O.
Inderdaad, ietwat overgewaardeerde EP. Valt vooral op door een hoge mate aan rauwe energie, niet zozeer door goede muziek.

What To Do is echt heerlijk, kijken of ik deze ergens op de kop kan tikken. Ben toch wel benieuwd. En What To Do heeft geloof ik ook wel de tand des tijds doorstaan want A-Trak draaide hem laatst nog in de Essential Mix als afsluiter.

Ik beoordeel deze EP op de eerste 3 nummers want die laatste 2 heb ik al beoordeeld met de Irréversible soundtrack. What To Do is echt het hoogtepunt van deze EP, de andere 2 zijn ook wel aardig maar halen zeker niet het niveau van What To Do. Lekker rauwe eentonige dance dit

avatar van RogerV
Zeer belangrijke EP in de ontwikkeling van de Franse housemuziek. 5 fijne rauwe stukjes housemuziek die vooral goed zijn voor dj-sets. Kan me voorstellen dat het ter beluistering thuis wat minder geschikt is.