Disharmonic Orchestra - Expositionsprophylaxe (1990)

Oostenrijk
Label: Nuclear Blast

1. Introphylaxe (1:32)
  2. Inexorable Logic (3:17)
  3. Life Disintegrating (2:22)
  4. Sick Dishonourableness (4:51)
  5. Successive Substitution (3:41)
  6. Accelerated Evolution (2:40)
  7. Psychoanalysis (2:32)
  8. Quintessentially Unnecessary Intitution (3:30)
  9. Hypophysis (4:04)
  10. Disappeared with Hermaphrodite Choirs (2:25)
  11. Disharmonisation (5:07)
  12. The Unequalled Visual Response Mechanism (2:01)
  13. Onset of Serious Problems * (2:16)
  14. Dehumanoid * (3:05)
  15. Interposition * (1:58)
  16. Shredded Illusion * (2:20)
avatar van orbit
Briljante grindcore/deathmetal met veel oorspronkelijke inbreng. Lijkt eigenlijk nergens op, absurdistische teksten en inventieve muziek. Zeker door de geniale drumpartijen. Leuk dat dit op deze site staat nu.

Joy
mooi

deze is iig zeer lekker

af en toe denk je wel, kom op jongens nu ist leuk geweest met de leut maar het wordt er niet minder om

avatar van B.Robertson
Expositionsprophylaxe is een origineel werkstuk. Nergens bekruipt me het gevoel
waar heb ik dit meer gehoord?
Het geluid is magertjes maar dat is een bijkomstigheid. Live ook een goede band.

avatar van B.Robertson
De laatste 4 tracks staan enkel op cd en doen toch ietwat onder voor de rest. Best wel een goed album, in feite 1 van de beste metal albums van vroeger die ik recent gehoord heb. De band blinkt uit in originaliteit. Live vond ik ze beter dan Entombed (concert van nov '90) Life Disintegrating, Sick Dishonourableness, Accelerated Evolution...allemaal klassiekers. Absurde titels die je nog onthouden kon. Geen gitaarsolo's op Expositionsprophylaxe.