Scarface - The Fix (2002)

Label: Def Jam

1. The Fix (0:58)
  2. Safe (3:56)
  3. In Cold Blood (3:21)
  4. Guess Who's Back (4:15)

met Jay-Z en Beanie Sigel

met Faith Evans

10. Sellout (4:10)
  11. Heaven (3:14)

met Kelly Price

12. I Ain't the One (4:11)

met WC

13. Fixed (1:01)
avatar van Illmaticly Ill
Top album met vele goede beats en goede rhymes van Scarface. Alle gastbijdrages kan ik goed waarderen, vooral die van Nas. Hij outshined Scarface echt op In Between Us. Dit vind ik trouwens ook het beste nummer van The Fix, daarnaast zijn Guess Who's Back, On My Block en In Cold Blood erg goed. De rest van de nummers zijn allemaal gewoon goed. Scarface's gevoeligheid komt ook hier weer goed naar buiten.

Die vier beste nummers zijn nummers die ik kan blijven luisteren, mede daardoor geef ik dit 4,0*. Daarnaast vind ik het een goed geheel.