Graham Parker - (The Real Macaw) (1983)

Label: RCA

1. You Can't Take Love for Granted (4:37)
  2. Glass Jaw (3:14)
  3. Just Like a Man (2:40)
  4. Passive Resistance (3:18)
  5. Sounds Like Chains (4:42)
  6. Life Gets Better (3:11)
  7. A Miracle a Minute (3:10)
  8. Beyond a Joke (4:47)
  9. Last Couple on the Dance Floor (3:05)
  10. Anniversary (2:57)
  11. (Too Late) The Smart Bomb (3:27)
  12. I Want You Back [Live] * (3:21)
  13. You Hit the Spot [Live] * (3:56)
  14. [Too Late) the Smart Bomb (Extended Dance Mix] * (5:00)
beaster1256
heel leuk poppy plaatje van graham , weg is de angry young man een beetje , maar zijn popdeuntjes zijn ook zeer goed , ook het hoesje is schattig vooral dat zonnebrilletje , nee een echt leuke plaat , later ging het een pak minder worden , spijtig want de ex-pompbediende was een voortreffelijk rockraconteur met oog voor het detail die een tijdje meezwom in het vaarwater van de heren costello en jackson , de real angry young men !

waarvoor hier nu een kleine kniebuiging als hulde voor al wat ze toen uitgebracht hebben !

avatar van zaaf
belachelijk weinig animo voor deze artiest. dit zijn 11 erg fraaie edgy popsongs voorzien van goede teksten en een bijzondere zangstem.
fijn album, dat ik te lang niet had gedraaid.

edit: je moet bij sommige songs wel door een redelijk dominante en voor mij niet bepaald uitblinkende keyboard heenluisteren...

avatar van captain scarlet
Dit weekend op vinyl gescoord, en meteen maar 'n halfje erbij. Wat 'n geweldige plaat blijft dit, met bijna louter juweeltjes, met name kant 1.