Black 'N Blue - Without Love (1985)

Label: Geffen

1. Rockin' on Heaven's Door (3:30)
  2. Without Love (3:37)
  3. Stop the Lightning (4:08)
  4. Nature of the Beach (3:50)
  5. Miss Mystery (3:59)
  6. Swing Time (3:21)
  7. Bombastic Plastic (3:37)
  8. We Got the Fire (3:10)
  9. Strange Things (3:24)
  10. Two Wrongs (Don't Make It Love) (3:51)
speedy66
Meer def leppard dan def leppard. Heb altijd wel een zwak gehad voor black n blue. Hadden wel meer verdient. Tommy Thayer is wel puike gitarist. Speelt nu in kiss op ace frehley's plaats.

avatar van vielip
Zeer acceptabel album van deze altijd wat onderbelicht gebleven band. Melodic rock zoals in de 80's bij de vleet gemaakt werd. Daardoor destijds wellicht wat ondergesneeuwd tussen al het andere geweld. Niet helemaal terecht want deze band heeft genoeg kwaliteit in huis. Zanger is prima en ook het gitaarwerk is spetterend. De nummers luisteren lekker weg en hebben een hoog 'feelgood' gehalte. Liefhebbers van Tyketto, Danger Danger, Firehouse, Warrant en al dat soort bands kunnen zich aan Black 'n Blue geen buil vallen.

avatar van gigage
Black n Blue begon vrij stevig. Het Chains around Heaven op de Metal Massacre compilatie deed nog niet vermoeden dat ze deze melodic rock kant zouden opgaan.