Twisted Sister - A Twisted Christmas (2006)

Label: Razor & Tie

1. Have Yourself a Merry Little Christmas (4:46)
  2. Oh Come All Ye Faithful (4:38)
  3. White Christmas (3:55)
  4. I'll Be Home for Christmas (4:08)

met Lita Ford

5. Silver Bells (5:03)
  6. I Saw Momma Kissing Santa Clause (3:38)
  7. Let It Snow (3:09)
  8. Deck the Halls (2:51)
  9. The Christmas Song (Chestnuts Roasting on a Open Fire) (3:39)
  10. Heavy Metal Christmas (The Twelve Days of Chistmas) (5:13)
avatar van chansadres
Oh my god! Dit ziet er wel heel slecht uit.

Ik ben benieuwd....

avatar van Hans Brouwer
Ja, ja, nog ongeveer een maand of drie, dan is het weer Kerst. Voor de werkenden onder ons: dit jaar een lekker superlang "kerst" weekend . Of met Kerst 2006 deze cd in mijn cd speler zit durf ik sterk te betwijfelen .

leroy*
dit kan niet veel goeds zijn

zijn = worden

19 jaar later een album en dan ook nog een kerstalbum hahah:P

avatar van Sinner
Beetje zielig. Hadden ze zich kunnen besparen. Niets zo ergerlijk als een stelletje rockers dat zich verplicht voelt om een kerstalbum op te nemen.

avatar van Epitaph
Hier zit volgens mij ook niemand op te wachten.

leroy*
nee, maar mieschien zit er wel een leuk kerstliedje tussen

miloz
Dee Scheinder is al niet de meeste stoeren jongen maar een kerstalbum??

Ik moet inderdaad wel even lachen toen ik dit las.
Ga voor de grap maar even een nummertje pindakazen!

avatar van BlauweVla
Dee Snider is tegenwoordig minstens zo stoer als zo'n Amerikaanse showworstelaar of niet dan?

leroy*
die gast is hardstikke maf

avatar van paulisdik
Heeft iemand de clip van Oh Come All Ye Faithful gezien.

avatar van paulisdik
leroy* schreef:
19 jaar later een album en dan ook nog een kerstalbum hahah:P

Maar Dee Snider heeft in die tijd niet stil gestaan want hij heeft nog een aantal albums als zanger van Widowmaker en Desperado
en heeft nog een aantal solo cd's.

avatar van Tekh
Wel geinig deze cd,beter dan al die andere kerstmuziek waar ik echt doodziek van wordt.

avatar van master-rens
Must voor de kerstdagen natuurlijk
Deze gaat deze en volgende week veel geluisterd worden

avatar van Sir Spamalot
Oh ja, het is een Kerstalbum, het is Twisted Sister en ik mag niet te streng zijn. Kerstalbums zijn niet aan mij besteed, ook deze niet. Grootste aardigheid is O Come All Ye Faithful, dat op de tonen van We're Not Gonna Take It wordt gezongen.

avatar van Desert
't Is beter dan die andere cliché kerstmuziek, maar een fan van dit soort muziek zal ik nooit worden.