Kaleidoscope - Kaleidoscope (1969)

Mexico
Label: Orfeon

1. Hang Out (2:20)
  2. P.S. Come Back (2:11)
  3. A Hole in My Life (2:34)
  4. Let Me Try (3:28)
  5. I Think It's All Right (3:00)
  6. Colours (2:37)
  7. Once upon a Time There Was a World (8:09)
  8. A New Man (2:38)
  9. I'm Crazy (3:33)
  10. I'm Here, He's Gone, She's Crying (2:27)
haveman
Op rate your music staat een compleet andere tracklist en hoes. Ook op youtube komt niks met wat hier staat overeen.

avatar van JonyTrash
Wat een plaat. Mexican Psych uit 1968. Colours is geweldig. een van de duurste Lps om aan te schaffen helaas.. 5 sterren.

haveman
Hoewel ik wat minder enthousiast ben dan Jony, vind ik wel dat dit album wat meer aandacht verdient.

Colours is inderdaad een geweldig nummer,Hangout, P.S, en Hole doen mij ook aan de volumeknop volumeknop zitten en Let Me Try heeft een heerlijk intro. Het absolute meesterwerk, in mijn oren, is echter Once Upon a Time. Het gevaar hier is teveel van hetzelfde. Door de korte speelduur loopt dat net goed af.

Nog een paar draaien geven voor ik het beoordeel, maar dit album verdient zeker wel wat meer aandacht.

Ok...........verkocht voor $ 7200,00 in VG staat..........ha en is een van de beste platen ooit!!

avatar van Ducoz
JonyTrash schreef:

Hier staat hij inmiddels in de kast.. hoes is niet zo mooi meer en de Lp heeft wat pops.. maar goed.