All City - Metropolis Gold (1998)

Label: MCA

1. Who Dat (1:16)
  2. Stay Awake (4:30)
  3. Priceless (4:10)
  4. Metrotheme (4:11)
  5. Xtreme (2:26)

met Onyx

6. The Hot Joint [Remix] (5:20)
  7. The Actual (4:11)
  8. Live It Up (3:56)

met Native Soul

9. Afta Hourz (3:34)
  10. Ded Right (5:07)
  11. Get Paid (4:56)
  12. Timez Iz Hard (4:21)
  13. Daydreaming (5:19)
  14. Favorite Things (3:43)
  15. The Hot Joint (4:48)
  16. Move on You [Remix] (5:03)
  17. Just Live (4:44)
avatar van Shelter
Best lekkere cd, niet super goed maar zeker niet slecht.
Staan wat nummers op die je positief verbazen, voor de rest beetje gemiddeld --> 3 sterren

avatar van waxs
Aantal producties van Premier, dat zullen ook wel meteen de kopstukken zijn van deze plaat, zijn ook de enigste nummers die ik ken.

avatar van Sjaakspeare
Ik vind die MC's eigenlijk behoorlijk slecht.

The Actual is wel een lekker nummer, maar dat komt dus niet door hun raps. De een rapt te nonchalant, en de andere is zo'n stereotype klein, stoerdoend rappertje...

avatar van Shelter
ze komen uit de onyx stal, vandaar dat die ene dat stoere over zich heeft hehehe. Maar vind de rappers nog steeds niet echt slecht, tesktueel vrij mager maar kwa flow past het wel.

avatar van Lucanova
Just Live, geniale plaat. Goed om op te zetten als je een meisje op bezoek krijgt. Verder is de plaat gemiddeld imo.