Chris Robinson Brotherhood - If You Lived Here, You Would Be Home by Now (2016)

Label: Silver Arrow

1. New Cannonball Rag (6:21)
  2. Shadow Cosmos (5:45)
  3. Roan County Banjo (7:50)
  4. From the North Garden (4:43)
  5. Sweet Sweet Lullaby (5:18)
Lekkere EP tussendoor. Vijf tracks die ook zo op "Any Way You Love, We Know How You Feel" hadden kunnen staan. Grotendeels al bekend, omdat ze de nummers ook al tijdens hun concerten spelen. In tegenstelling tot het instrumentale nummer op "Any Way", vind ik deze track, "From The North Garden" wel te pruimen. Apart sfeertje zetten ze neer. Wel leuk voor een keer, maar hoop niet dat ze teveel die richting gaan verkennen. Niks mis met deze, lekker half uurtje Brotherhood.

avatar van Mssr Renard
Wat speelduur betreft had deze plaat in de jaren zeventig gewoon een album geheten en zo behandel ik het ook gewoon.

Een klein half uur fijne classic/psych rock.