Di-rect - Over the Moon (2003)

Label: Dino

1. Rollercoaster (2:58)
  2. Never Again (3:58)
  3. Sucking Parasite (2:47)
  4. She (4:03)
  5. Boy, I'm Coming (3:23)
  6. Adrenaline (2:59)
  7. Hello and Goodbye (3:22)
  8. Don't Kill Me Tonight (3:33)
  9. Get Up (2:54)
  10. Whatever Happened to What's Her Name (2:53)
  11. Back to Life (3:11)
  12. The Life I Live (4:32)
slaemperayreon
upside and down, all around, in my rollercoaster'.
wat een slechte tekst echt! het mag hopen dat Nederland gaat inzien dat dit eentonig blijft en niet om aan te horen is!

avatar van Eddie
Ik vind dit tegen al mijn verwachting nog best een lekker plaatje, lekkere no nonsense rock 'n roll die nergens over gaat.

Heerlijke cd! 5*

Jep mee eens:) Ook goede versie van The Life I Live!
Lekkere meezing nummers en het klinkt een stuk volwassener dan Discover!

*Santje* schreef:
Heerlijke cd! 5*

di-rect fan?

Mwoah, redelijk...

Mooooooooooooooooooi Een 4,5.

Liefs Charlotteee.

avatar van Phoebe318
Heerlijk gewoon!
Krijg niet genoeg van deze cd!

*5.0

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Goede cd.

Rock 'n roll in 1 van zijn meest pure vormen:

snel, rebels, jong, ongecompliceerd, maar daardoor ook af en toe wat wisselvallig en puberaal.

Di-rect heeft hiermee een volstrekt geloofwaardige cd afgeleverd en is, wat mij betreft, de stadsgenoten van Kane op dit moment voorbij gestreefd.

0,5
ja maar dan heb je het ook over een band zeg..

avatar van Gretz
Eens met cosmic kid. Ik vind Di-rect ook al tijden beter dan Kane. Vooral de ballads zijn van veel grotere klasse. Goed werk dus. 4*

Leuk, je hoort duidelijk de groei vergeleken met het vorige album. Veel goede nummers, die heel lekker in het gehoor liggen. Dan doel ik bijvoorbeeld op Never Again en Hello and Goodbye. En dus minder op Rollercoaster en She, die sla ik vaak over. Misschien ook te vaak gehoord.

Snelle edit: toch vind ik een 3,5* op z'n plaats.

avatar van Nick4
Heerlijk album! Hun beste in mijn ogen.
Dit is het enigste album in mijn collectie waarvan ik echt geen enkel nummer NIET leuk vind! Mijn favorieten van dit album zijn Rollercoaster en Whatever Happened To What's Her Name.

Ik ken welliswaar maar 1 nummer van Di-rect (Don't Kill Me Tonight).
Op basis hiervan wil ik zeker meer horen dat deze cd.
Het verbaasd me dan ook dat het gemiddelde voor deze groep nogal laag is...

Op basis van deze ene plaat, verdiend dit al een 2,5 sterren voor deze cd, want ik ben er helemaal weg van.

ElsenaarMetal
Helemaal top deze Cd, zeker als je het vergelijkt met hun vorige album Discover is dit zeker een hele verbetering, echt een mooi Cd'tje die ik helemaal grijs gedraaid heb!.

een 3.5

avatar van NewYorkCityLight
Kreeg ik gratis bij een abonnement op de hitkrant... weet ik veel hoeveel jaar terug (Ja, de hitkrant ). Redelijke CD.

avatar van Carolaah
Hmm na Discover vind ik dit echt een mindere plaat..
Beetje sufjes, die hits vind ik ook niet echt geweldig..

Nee helaas

Baltasound
Boy, I'm Coming

Ik wil het niet eens weten

avatar van Guinness1980
NewYorkCityLight schreef:

Bestaat dat nog?

avatar van LucM
1,0
Voor mij te banale rock, de songs zijn zowel melodisch als tekstueel te weinig inventief waardoor ze niet blijven hangen en de zanger kan mij allerminst boeien, zijn zang is te vlak of hij schreeuwt er maar op los zonder enige emotie of nuance (de ziekte van vele rockbands in die tijd). Slotnummer The Live I Live vormt een pijnlijk contrast het hun eigen songs maar zelfs hun versie kan niet tippen aan het origineel van Q65.
Hun recente nummers kan ik merkelijk meer waarderen.