De Dijk - We Beginnen Pas - Ahoyconcert 2006 (2006)

Label: Universal

1. Lovesong 100.001 (4:17)
  2. We Beginnen Pas (4:23)
  3. Laat het Vanavond Gebeuren (4:05)
  4. Binnen Zonder Kloppen (3:44)
  5. Elke Dag Opnieuw (3:12)
  6. Dat Zou Mooi Zijn (3:25)
  7. Wakker in een Vreemde Wereld (4:47)
  8. Onderuit (4:15)
  9. Wat een Vrouw (3:44)
  10. Bloedend Hart (4:42)
  11. Geldgebrek & Rock & Roll (3:37)
  12. Deze Stad (3:45)
  13. Wanhoop Niet (3:10)
  14. Als Ze Er Niet Is (4:03)
  15. Recht in de Ogen (4:45)
  16. Later Is Nu (2:15)
  17. Niemand in de Stad (6:51)
  18. Ga in Mijn Schoenen Staan (5:44)
  19. Zevende Hemel (4:49)
  20. Ik Kan het Niet Alleen (5:52)
  21. Als het Golft (4:43)
  22. Zoveel Ik Kan (3:32)
  23. Nergens Goed Voor (5:32)
  24. Groot Hart (6:14)
  25. Vroeger Laat (5:55)
  26. Lovesong 100.001 (5:15)
  27. Zullen We Dansen (3:53)
  28. Dansen op de Vulkaan (7:23)
  29. Mag het Licht Uit (7:41)
avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Een hardrocker / metalhead die Sir Spamalot heet, luistert naar een live-album van De Dijk. Er gebeuren rare dingen in de wereld . Op aanraden van een goede vriend dit album eens meegekregen en er wel van genoten: de muziek zit wel goed en de sfeer ook. Zo'n live-album waarbij je wenst dat je er bij was geweest.

avatar van Fairy Feller
Was er niet bij in Ahoy, wel in Leeuwarden tijdens deze tour....pure nedersoul van de koude klei

Zonder meer een perfecte registratie . De Dijk is enorm gegroeid live en draait de hand niet om voor veranderingen in de bestaande nummers .
Funk / Soul / folk / blues / country , rock , elke hierbeschreven stijl kun je terug vinden in de stijl van de Dijk .
Ik ben persoonlijk ook wat meer gecharmeerd van hun als liveband .
Gelukkig is die livefeel de laatste jaren ook wat meer op hun studioplaten te horen .
Dit album is puik , en van al hun liveplaten met voorsprong de beste .
Goed geluid , goede keuzes van de liedjes , en de sfeer is top .
De Dijk is een blijvertje . Topband !