Juliette & the Licks - Four on the Floor (2006)

Label: Hassle

1. Smash & Grab (2:48)
  2. Hot Kiss (2:45)
  3. Sticky Honey (2:22)
  4. Killer (2:18)
  5. Death of a Whore (3:55)
  6. Purgatory Blues (3:35)
  7. Get Up (4:59)
  8. Mind Full of Daggers (3:43)
  9. Bullshit King (3:22)
  10. Inside the Cage (3:59)
Dat liedje Hot Kiss zit echt al een maand in mijn hoofd. Echt een onwijs gaaf nr.

Mojo Pin
Is er geen betere hoes te vinden?

en nu zit sticky honey in mn hoofd

avatar van Snowblood
Ik hoop dat ze beter zingt dan acteert.

Op de een of andere manier heb ik haar nooit uit kunnen staan, niet op het witte doek en ik zal daarom ook haar muzikale gave proberen te ontlopen

avatar van luc011190
Irritante hype vind ik dit. Stelt muzikaal bar weinig voor, maar komt overal voorbij.

avatar van Ali Chemicali
Snowblood schreef:
Ik hoop dat ze beter zingt dan acteert.

Ik vind d'r op eht witte doek cker goed, Natural Born Killertje dat ze is, maar de ontschuldige kampergirl in From Dusk Till Dawn speelt ze erg goed.

Op muzikaal gebied ken ik (nog) niet veel van d'r, maar wat ik vandaag op TV zag, een sessie backstage op Pinkpop beviel goed

lekker optreden op pinkpop zeg, cd is ook tof

Ik heb deze cd gekregen voor mijn Kerst, Ik luister nog dagelijks naar deze cd, omdat ik dit écht een super schijf vind!
Lekker 'rocken' in de auto of bus na een lange werkdag, Heeeerlijk!

Juliette, je bent de max !

Lekkere plaat, waarin Lewis laat horen dat ze niet alleen kan acteren. En ach, niet alles is bijster origineel, maar de gewledige, ietwat rauwe stem van Juliette maakt veel goed.

Dik 3,5*

Lijkt me geweldig dit eens live te zien...

avatar van pjh1967
Lekkere pretentie-loze kick-ass-rock-and-roll van mevr. Lewis en companen.