Tha Eastsidaz - Tha Eastsidaz (2000)

Label: TVT

1. Intro to Indo (0:24)

met Dr. Dre

2. Now We Lay 'Em Down (4:42)

met Kokane

3. Tha Eastsidaz (2:58)
  4. Dogghouse (4:23)

met Twinz en Rappin' 4-Tay

5. Give It 2 'Em Dogg (3:29)

met Bugsy Seigal

met Bad Azz

10. G'd Up (4:33)

11. Another Day (4:16)

met Butch Cassidy

12. Tha Mac Ten Commandments (0:46)
  13. Ghetto Life (4:39)

met Kokane, Kam en Nate Dogg

14. Big Bang Theory (4:28)

met Xzibit, Kurupt, C.P.O. en Pinky

15. Be Thankful (3:43)

met Kam, Pretty Tony en Warren G

16. How You Livin' (2:38)

met Butch Cassidy

17. Take It Back to '85 (4:22)

met Kurupt en Butch Cassidy

18. Tha G in Dee (3:18)
  19. The Mac Bible: Chapter 2:11 Verse 187 (1:02)
  20. Pussy Sells (4:15)

met Suga Free

21. LBC Thang (3:22)

22. Life Goes On (3:37)

met Kokane

avatar van thomzi50
Het eerste album van Tha Eastsidaz. Volgens mij vond ik het een stuk(je) minder dan Duces N Trayz. Wel al een eeuwigheid niet meer gedraaid dit album. Voorlopig; 2,5*

take it back to 85 klinkt wel erg lekker, big bang theorie is ook best leuk. best een leuk album, wel minder dan the old fashion way

RedLightCityBoy
Die film Tha Eastsidaz is zo slecht.
Gefilmt met een handycam en snoop speelt een dubbelrol

X-man
Zo te horen is dit album beter dan de gelijknamige film. Heb het al een tijdje niet meer beluisterd, maar heb het altijd een leuk album gevonden. Nergens écht hoogstaand, maar toch ook wel weer leuk voor af en toe.

avatar van Jorge-E
Ach, het was toch wel even leuk om de film te zien.

avatar van KILLERBEE99
Staan een paar aardige nummers op, maar echt hoogstaand is dit niet.

avatar van Nr.4
Vermakelijke plaat, bangt behoorlijk. Was ook wel een van mijn eerste albums, dus 'jeugdsentiment' speelt ook mee, maar tracks als Big Bang Theory en Nigga 4 Life vind ik gewoon wel hard. Lekker ongecompliceerde westcoast muziek dit.

avatar van Marciano Coffie
Balls Of Steel is echt West Coast C-Walk bangin track. Je voeten staan niet stil als die beat dropt.

Soort Westcoast compilatie album rondom Snoop Dogg. Toch wel leuk gedaan. Goede beats, veel featurings en natuurlijk Snoop die het perfecte sausje is.