Lords of the Underground - Keepers of the Funk (1994)

Label: Pendulum

1. Intro (1:00)
  2. Ready Or Not (4:04)
  3. Tic Toc (3:51)
  4. Keepers of the Funk (4:16)
  5. Steam from da Knot (3:07)
  6. What I'm After (4:20)
  11. Yes Y'all (4:19)
  12. What U See (3:56)
  13. Outro (1:28)
avatar van snoopy
Lords of the Underground waren Underground MC's net als Das EFX enzo,maar toch dit album was echt hun meesterwerk dat meen ik echt serieus. Ik weet niet wat r gebeurt is met deze groep maar Lords of the Underground verdient gewoon n COME BACK.

avatar van MJ_DA_MAN
Er is dit jaar al een nieuwe plaat uitgekomen, maar weet niet of het een officiël album is of een mixtape. Zal hem even toevoegen.

avatar van Lucanova
Damn wat een album. Grof, ruig, hard, heerlijk..echt supernice..TicToc, NoPain, What i'm after zijn de lievelingsnr's van mijn kant..Het hele album is zeker dope, en echt ECHT de moeite waard om even te bestellen;) hiphopTENtop

avatar van Bartje..
Dit album verdient veeeeel meer aandacht, vind hem zelfs beter als Here come the Lords. No Pain, Frustrated, What I'm After, allemaal heerlijke bangers. Gewoon lekkere ruige oldskool hiphop, zekere hele groter aanrader!

avatar van Verbston
Dit album is ook beter dan Here Come The Lords
Het zit vol met melodieuze samples!

avatar van MAS
MAS
No Pain

avatar van Verbston
K-Def

avatar van principal2000
Ik vind dit een goede opvolger, maar in mijn ogen haalt hij het niet bij het debuut. Vanaf Neva Faded vind ik iets te monotoon worden (No Pain uitgezonderd). Dat is ook de reden dat ik dit album eigenlijk amper draai, ondanks de erg sterke eerste helft.