Juice (1992)

Label: MCA

1. Naughty by Nature - Uptown Anthem (3:04)
  2. Eric B. & Rakim - Juice (Know the Ledge) (4:00)
  3. Teddy Riley - Is It Good to You (4:17)

met Tammy Lucas

4. MC Pooh - Sex, Money & Murder (2:49)
  5. Big Daddy Kane - 'Nuff Respect (2:57)
  6. Too $hort - So You Want to Be a Gangster (4:05)
  7. EPMD - It's Going Down (4:12)
  8. Aaron Hall - Don't Be Afraid (5:18)
  9. Salt 'N' Pepa - He's Gamin' on Ya' (3:35)
  10. Cypress Hill - Shoot 'em Up (3:38)
  11. Juvenile Committee - Flipside (4:24)
  12. Son of Bazerk - What Could Be Better Bitch (3:01)
  13. Rahiem - Does Your Man Know About Me (5:11)
  14. The Brand New Heavies - People Get Ready [Remix] (4:00)

met N'Dea Davenport

avatar van snoopy
Dope Soundtracks echt waar 100% Uptown Anthem is echt de coolste soundtrack die ik ken van deze film.

Social_Mask
Ga deze film later voor de 2de keer kijken met een paar vrienden, zal dit keer op die nummers gaan letten. Als ze me aanspreken ga ik de soundtrack ook maar luisteren. Ken geen enkel nummer ervan.

Social_Mask
Film was heel erg goed, en de sfeer werd ook erg versterkt door de nummers. Heerlijke soundtrack, die dus zowat perfect in de film past. Echte favorieten heb ik niet, maar er zijn ook geen echt slechte nummers.

En wat kon Tupac acteren zeg.

Q: Bishop, you're crazy!

Bishop: You know what? Last time you said that, I was kinda trippin', right? But now, you're right. I am crazy. And you know what else? I don't give a fuck. I don't give a fuck about you. I don't give a fuck about Steel. I don't give a fuck about Raheem, either. I don't give a fuck about myself. Look, I ain't shit. And you less of a man than me, so as soon as I figure you ain't gon be shit, pow! So be it. You remember that, motherfucker. 'Cause I'm the one you need to be looking out for... partner!

Voor de duidelijkheid, Tupac is Bishop.

rico-bballer
Ik vind know the ledge echt een vette track, en ik vind dat stukje inderdaad ook heel vet ook als je fight music hoort.

avatar van Kill_illuminati
Naughty By Nature - Uptown Anthem video clip toegevoegd.

avatar van principal2000
Zeer goed 'urban' album. Een van mijn eerste 5 cd's, dus heeft wat nostalgische waarde. Staan een paar hele goede nummers op van grote artiesten. De film vond ik redelijk, maar niet memorabel. Het is wel een echte underground film; niet veel mensen kennen hem.

avatar van P Jay
principal2000 schreef:
Het is wel een echte underground film; niet veel mensen kennen hem.

Bwa... Ik denk dat de film héél wat aan bekendheid heeft gewonnen naarmate 2Pac een wereldster werd enkel omdat hij erin meespeelde...

avatar van Kill_illuminati
P Jay schreef:

Dit is de film waarin Tupac zegt: "Riverside Mother Fucker!" Dit werd gesampled voor het des betreffende nummer.

avatar van Shelter
Uptown Anthem is een van de beste tracks van Nuaghty By Nature en voor mij na Poetic Justice DE beste.