Our Lady Peace - Live (2003)

Canada
Label: Sony

1. All for You (5:06)
  2. Superman's Dead (5:52)
  3. Not Enough (4:32)
  4. Naveed / Life (10:41)
  5. Innocent (4:59)
  6. Bring Back the Sun (5:07)
  7. One Man Army (4:06)
  8. Is Anybody Home (5:42)
  9. Our Time Is Fading (3:03)
  10. Are You Sad (8:24)
  11. Whatever (3:33)
  12. Clumsy (4:19)
  13. Starseed (7:57)
  14. Somewhere Out There (4:23)
avatar van candlebox
Het is jammer dat deze nooit in nederland is uitgebracht want ze zijn live erg goed. Mooi overzicht van hun werk t/m "Gravity". Als je van live muziek houdt zou ik deze aanraden i.p.v. de nog uit te komen best of.

avatar van Delesie
Inderdaad spijtig dat dit (top)album nooit is uitgebracht in de Benelux. Gelukkig heb ik het in Londen gekocht toen ik op reis was
Een steengoed live-album, 1 van de beste die ik tot nu toe heb gehoord. Een zonde dat deze groep praktisch onbekend is in België (en waarschijnlijk in Nederland ook)
Mijn toppers zijn: Are you sad? => lekkere eindsolo op gitaar
Innocent => een klassieker van Our Lady Peace, live bijna net hetzelfde als op cd
All for you => een van de 'hardste' platen van hen
Als Canadese band is deze toch wel een aanrader voor iedereen, vooral hun oudere werk is geniaal