Trespass (1992)

4. Sir Mix-a-Lot - I Check My Bank
  5. Penthouse Players Clique - I'm a Playa
  6. Black Sheep - On the Wall
  7. AMG - Don't Be a 304
  8. Gang Starr - Gotta Get Over (Taking Loot)
  9. Lord Finesse - You Know What I'm About
  10. Donald D - I'm Gonna Smoke Him
  11. Maad Circle - Quick Way Out
  12. Ry Cooder en Jim Keltner - King of the Street
avatar van thomzi50
Wel een leuke soundtrack. Vooral openingsnnummer draai ik nog geregeld. Ruime 3*

avatar van Memphis
Leuke soundtrack. Nummer 1, 4,6, 7 en 8 zijn meer dan gemiddelde hiphopnummers

avatar van Psycholamp
Leuke soundtrack, alleen jammer dat veel nummers van reguliere albums zijn gehaald en niet speciaal voor de soundtrack geschreven zijn. De muziek komt overigens in de film erg geforceerd over, maar maakt de keuze voor reguliere albums wel duidelijk.

avatar van Edwynn
Het titelnummers is wel speciaal voor de nogal matige film geschreven. En die hakt er lekker in, zeg maar.
Uit de tijd dat Ice T en Ice Cube nog wel eens gevaarlijk konden zijn op het muzikale vlak.

avatar van principal2000
Gotta Do What I Gotta Do en Gotta Get Over (Taking Loot) zijn in mijn ogen toppers. Verder een aardige mix van West en East coast artiesten met over het algemeen ook redelijk goede nummers. Dikke 3*

avatar van Shelter
Ik vind Black Sheep - On The Wall echt vet