Blackstreet - Blackstreet (1994)

Hip-Hop / R&B
Label: Interscope

1. Intro (Interlude) (0:56)
  2. Baby Be Mine (3:02)
  3. U Blow My Mind (3:49)
  4. Hey Love (Keep It Real) (Interlude) (1:11)
  5. I Like the Way You Work (4:44)
  6. Good Life (4:04)
  7. Physical Thing (4:38)
  8. Make U Wet (4:59)
  9. Booti Call (4:26)
  10. Love's in Need (4:41)
  11. Joy (4:55)
  12. Before I Let You Go (4:59)
  13. Confession (Interlude) (0:54)
  14. Falling in Love Again (4:34)
  15. Candlelight Night (Interlude) (0:54)
  16. Tonight's the Night (4:18)

met Tammy Lucas

17. Happy Home (5:38)
  18. Wanna Make Love (5:00)
  19. Once in a Lifetime (Interlude) (1:02)
  20. Givin' You All My Lovin' (4:12)
avatar van Reijersen
Dit album of t album Another Level vind ik van hetzelfde niveau. Het is gewoon heerlijke R&B. Misschien soms ietwat te zoetsappig.

avatar van DJFreez
Fijn album en vooral de uptempo tracks zijn stuk voor stuk de moeite waard. Gelukkig staan die bij elkaar op de eerste helft en wordt het album nog eens afgesloten met een fijne uptempo. Waarom dit zo goed is? Omdat dit eigenlijk het derde album van Guy had moeten zijn. Teddy Riley was in deze jaren nog in (creatieve) topvorm en produceerde goede tracks en had een aantal prima zangers om zich heen verzameld.

"Joy" is de balladversie van een (uptempo) track die eigenlijk op Michael Jackson's 'Dangerous' had moeten komen. Je ziet dan ook 'M. Jackson' bij de songschrijvers staan.

avatar van pureshores
heerlijk rnb /hiphop/swing album uit de vroege jaren 90 toen ik dit nog met gemak naast dance kon luisteren. Het begint met een reeks uptempo new jack swing tracks met typische sounds die nu gedateerd aandoen maar wel strak geproduceerd zijn. U blow my mind en Good life zijn favoriet, Physical thing heeft een leuke motown sfeer.

Vanaf track 15 vooral nemen de slaapkamer ballads het roer over maar dr zit nog net genoeg pit in om enigzins niet verveeld te raken. En Joy is 1 van de mooiste ballads die ik ken van een groep uit het rnb genre

avatar van Shelter
een van de betere swinbeat albums. Ik heb dit album regelmatig moeten aanhoren omdat mijn zusje er helemaal weg van was. Ik zat zelf meer in de hiphop hoek.
Nu terug luisterend is het allemaal niet zo dramatisch als ik toen dacht maar ik vind het vooral te weinig variatie om echt goed te zijn. No Diggity blijft wel een vette track en ook Joy en Good Life zijn wel nice. 3*

Mijn eerste kennismaking met Blackstreet (uiteraard na No Diggity). Het album is zeker niet slecht met een paar leuke deuntjes maar soms is net een beetje te veel van hetzelfde. Voorlopig een 3

avatar van pureshores
toch nog steeds een lekker album. U blow my mind was altijd mijn single favoriet maar dan wel de single versie. Another level was veel succesvoller maar een stuk gladder

avatar van Boermetkiespijn
Het merendeel is me toch wat te gladjes.