Eminem Presents the Re-Up (2006)

Label: Shady

1. Eminem - Shady Narcotics (0:56)
  2. Eminem - We're Back (3:59)

met Obie Trice, Stat Quo, Bobby Creekwater en Ca$his

3. Obie Trice - Pistol Pistol [Remix] (2:25)
  4. Bizarre - Murder (2:10)

met Kuniva

5. Ca$his - Everything Is Shady (4:29)
  6. Eminem - The Re-Up (2:57)

met 50 Cent

7. 50 Cent - You Don't Know (4:17)

met Eminem, Ca$his en Lloyd Banks

8. Eminem - Jimmy Crack Corn (3:54)

met 50 Cent

9. Proof - Trapped (0:58)
  10. Mr. Porter - Whatever You Want (2:49)

met Swifty McVay

11. Ca$his - Talkin' All That (4:05)
  12. Stat Quo - By My Side (4:06)
  13. Obie Trice - We Ride for Shady (3:08)

met Ca$his

14. Bobby Creekwater - There He Is (4:25)
  15. Stat Quo - Tryin' Ta Win (3:52)
  16. Stat Quo - Smack That [Remix]

met Bobby Creekwater

17. Eminem - Public Enemy #1 (1:54)
  18. Stat Quo - Get Low (3:19)
  19. Eminem - Ski Mask Way [Remix] (3:04)

20. Eminem - Shake That [Remix]

met Nate Dogg, Obie Trice en Bobby Creekwater

21. Obie Trice - Cry Now [Shady Remix] (5:09)

met Kuniva, Bobby Creekwater, Ca$his en Stat Quo

22. Eminem - No Apologies (4:18)
Om eerlijk te zijn vind ik dit album zeer matig..bij no apologies valt eminem weer terug in zijn dope stijl..maar in de andere tracks vind ik hem zelfs een beetje irritant..ik was vroeger een superfan..maar ik vind het jammer waar ie nu mee bezig is..een 2.0 helaas

ShockingFear
Ik ben blij dat ik deze cd gedownload heb want het is Echt zonde als je hier geld aan hebt besteed. ik begrijp Dat dit album bedoeld is om andere rappers te promoten.
Maar als ik Eminem wil horen dan wil ik hem horen dus Niet de artiesten die hij probeert te promoten. sommige songs zijn redelijk goed maar het is niet wat ik verwachte Van Eminem hij moet echt terugkeren naar die oude Slim Shady style zoals ie op de Marshall Mathers LP was.

Social_Mask
Ik heb enkel You Don't Know, Jimmy Crack Corn, By My Side, Get Low en No Apologies beluisterd. Ik vond het niet echt wat ik verwacht had van Eminem. Niet verwacht had maar wat ik graag wou wat hij zou brengen. Enkel No Apologies was goed. Ik was van plan dit hele album te gaan beluisteren. Maar een goede kennis van me zei dat dit album dat niet waard is. En hij en ik hebben zowat precies de zelfde muziek smaak. Als ik dit album zou moeten beoordelen op de nrs die ik wel heb gehoord zou k een 2,5*/3* geven. Mss dat ik toch ooit dit ga downloaden. Slecht van Em en die nieuwe artiesten zijn ook niet echt goed. Vond die beat van Get Low wel erg lekker klinken...

avatar van Wib0__
You Don't Know is een lekker nummertje, maar de rest is niet echt veel bijzonders.

2,0 *

avatar van MJ_DA_MAN
You Don't Know vind ik nou net een van de mindere nummers, er staan veel betere op deze (nog steeds) redelijke mixtape.

avatar van T.O.
Ik hoorde laatst een nummer van Eminem met Dre, dacht dat het een single ofzo van deze cd was. Maar kan hem niet op deze tracklist vinden. Zegt iemand dit wat, kan het een nieuw nummer zijn?

avatar van Wib0__
T.O. schreef:

Forget About Dré ?
Dit nummer komt trouwens alweer uit 2001

avatar van luc011190
T.O. schreef:

Misschien If I Get Locked Up Tonight van Dre en Eminem? Is al maanden terug gelekt met het bericht dat het op Detox kwam te staan.

avatar van BoordAppel
If I Get Locked Up Tonight is al jáááren oud.

eazyfan
BoordAppel schreef:
If I Get Locked Up Tonight is al jáááren oud.
Idd, maar van welke Cd? Ik ken die van een bootleg.

Social_Mask
Ohw dus dat nr is oud....Het klinkt wel een redelijk nieuwe nr. Ik had een bericht bij 2001 van Dr.dre over dat nr achtergelaten. Maar hier zijn de reacties. Best lekker nr.

Ben trouwens niet met dit album begonnen, en ben ook niet van plan om dat nog te doen. Wel moet ik zeggen No Apologies en Public Enemy #1 erg goede nrs zijn.

Niet echt een boeiende album geworden nu ik hem wat vaker heb geluisterd is het best een schijt album geworden.
You don't now en No Apologies toch de beste van allemaal.
van 3,5 naar een 2,5.

avatar van Weirdo Wizzy
Volgens mij is dit een album en geen mixtape (maar het was wel eerst als mixtape bedoeld). Ik ken maar 2 nummers No Apologies en You Don't Know. Allebei erg vet. Toch heb ik niet echt de behoefte dit te beluisteren. Eminem moet heel gauw weer echt een soloalbum uitbrengen. Oke 'Encore' was een dikke tegenvaller maar hij kan zo weer keihard terugkomen. Het blijft toch een rare gast he die Eminem

Social_Mask
Heb toch dit beluisterd. En zoals ik al dacht, is dit toch wel slecht. Enige goede nummers zijn:
No Apologies
P.E. #1
Jimmy Crack Corn
En de beat van Get Low.
Dus van 22 nummers zijn er maar 4 echt goed. Dat is behoorlijk slecht. You Don't Know vind ik echt een kut nummer, al is die clip toch wel vet. Doet me denken aan Silence of the Lambs. Maar goed..

2,5*, sommige beats zijn dan wel redelijk.

Hoop echt dat als Em nog een album uitbrengt, het de kwaliteit bevat van No Apologies en P.E. #1.

avatar van Conway Twitty
Social_Mask schreef:

Maar No Apologies is niet helemaal nieuw eigenlijk, de eerste twee verses zijn oude freestyles van Em.

Social_Mask
Ja, dat weet ik ook, maar ik bedoel ook dat ik hoop dat Eminem een album als vroeger uitbrengt

avatar van robinjo
ik vind het best een lekker album
maar ik hooorde dat er binnenkort een nieuw album uitkam, King Mathers genaamd?

FredStarr
Zonde, zonde, zonde...

Slecht album, behalve een paar nummers. Ik heb het zowiezo al niet begrepen op de nieuwe generaties "rappers" (die niet veel te vertellen hebben, enkel over geld, ho's en bitches rappen, zielig dus).

Ben een grote fan van Eminem, maar dit is totaal niet wat ik van hem verwacht. "Public enemy nr 1" en "No Apologies" zijn voor mij dan ook de beste nummers.

Helaas zijn de meeste beats zeer matig.

Toch begin ik wel weer een beetje te hopen op de oude Eminem, op Jimmy Crack Corn na vind ik alles wat Eminem rapt meer dan behoorlijk.

Als hij op zijn nieuwe album "King Mathers" net zo spit als op de Re-Up maar dan op beats van Dr Dre kunnen we nog wel een leuk Eminem album verwachten denk ik.

*3,5 ster - met in het achterhoofd dat dit maar een mixtape is.

eazyfan
Dit was origineel een mixtape, maar Eminem vond de track zo geslaagd dat hij dit uitbracht als officiële Cd. Dan wel als soort Aftermath-verzamel natuurlijk.

eind van de maand komt gelukkig nog een nieuwe album uit want deze was zwaar maatig

avatar van MJ_DA_MAN
King Mathers bedoel je? Die komt pas in 2008.

avatar van Hufter
eazyfan schreef:
Idd, maar van welke Cd? Ik ken die van een bootleg.

Dat nummer is van een album van Funkmaster Flex, ft. Big Kap: The Tunnel als ik me niet vergis...

Ik vind dit album wel vet, Alchemist heeft z'n steentje ook weer bijgedragen en dat vind ik meer dan geslaagd..

Het merendeel van dit album bestaat voor mij uit gekke nummers, toffe flows en dikke beats..

Eminem vond ik wat minder, maar dat begon al na The Eminem Show..

Deze plaat krijg van mij een 4.5*

Met als beste tracks:

Pistol Pistol (remix)
Everything Is Shady
By My Side
Tryin' Ta Win
& You Don't Know.

avatar van scorpion16
kijk hier op dit filmpje: http://youtube.com/watch?v=HMgB_EzFo4k van youtube en bij 43 sec kom je de achterkant tegen van "King Mathers"

Wie weet komt ie toch.....

avatar van scorpion16
en zo te zien (volgens deze achterkant komt er een feat. met akon (6.show me the way) ben benieuwd

avatar van MJ_DA_MAN
Opmerkelijk. Lijkt me overigens een neppe achterkant (moet eigenlijk wel).

avatar van scorpion16
oh en ik heb dit filmpje niet geplaatst

MJ_DA_MAN schreef:
Opmerkelijk. Lijkt me overigens een neppe achterkant (moet eigenlijk wel).

wie weet k hoop dat het echt is

avatar van scorpion16
trouwens eminem blijft lyrical genius hij heeft gewoon de lat te hoog gelegd met zijn oudere albums. En het was toen erg origineel

avatar van VforVictor
Ik vind dit zeker geen slechte mixtape, ik bespeur hier toch een beetje een negatief oordeel over dit album..terwijl er redelijk wat goeie nummers opstaan als; No Apologies (de absolute topper van de cd) Pistol Pistol, Murder, There He Is, Jimmy Crack Corn, You Don't Know, Ski Mask Way, daarnaast is het album ook een goeie inzage inwat Shay op dit moment in de kast heeft en welke artiesten binnekort een album droppen, er staan een aantal vette remixes op wat nooit verkeerd is + het feit dat elk nummer wel lekker klinkt, of het goed is valt over te twiste, Shady Records heeft ook niet de minste rappers: 50 Cent (Curtis is daarentegen rotzooi) Obie Trice (Pistol vind ik verrassend goed) Bobby (nieuwe naam dikke shit) Eminem himself en de apen van G-Unit die ook nooit echt slecht zijn...Al met al een redelijk vet album kgeef em een 3,5; en een 10 voor No Apologies, geweldig nummer!