The Judds - Why Not Me (1984)

Country
Label: RCA

1. Why Not Me (3:29)
  2. Mr. Pain (3:17)
  3. Drops of Water (3:24)
  4. Sleeping Heart (3:03)
  5. My Baby's Gone (2:48)
  6. Bye Bye Baby Blues (2:52)
  7. Girl's Night Out (2:50)
  8. Love Is Alive (3:54)
  9. Endless Sleep (3:06)
  10. Mama He's Crazy (3:11)
avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
Heerlijk country-plaatje, lekker treurig. Dit is ongeveer de enige countryplaat die ik überhaupt ken. Ik had m altijd als bandje en laatst kwam ik de cd tegen .

avatar van evert-jan
jaren geleden, ik had net m'n allereerste cd speler gekocht, in 1989,en ik kreeg m'n ouders en broer op bezoek, die hadden samen geld bij elkaar gelegd om te verrassen met een cd: the judds, met why not me!
Ik ws gekwetst tot op het bot, en heb 'ongeluisterd weer mee terug gegeven, dit wilde ik niet eens in huis hebben, ik was diep en diep beledigd!
Jaren later, ben k op zoek gegaan naar een liedje uit de tv serie 'touched by an angel' uitgezonden bij de EO. k zocht een liedje waarvan ik de titel en de artiest niet wist, dat was dus moeilijk! Toch na een hoop speurwerk gevonden, het bleek het nummer "testify the love" te zijn, van, en nou komt ie: Wynonna Judd te zijn....
Judd, die naam kende ik, was dat niet...
Inderdaad, ooit bekend van het duo moeder en dochter 'the judds'.
Ik heb vorige week in een kringloopwinkel deze cd gekocht voor 1 euro, en nu toch maar eens luisteren. Testify the love' staat hier niet op, dat nummer heb ik al eerder gevonden, en is waarschijnlijk een van de allermooiste nummers allertijden in de uitvoering van Wynonna Judd!!!!
Het kan raar lopen....

avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
Tja, er is weinig mis met deze cd, mits je in de juiste bui bent.

Mooie countrymuziek