Ciara - Ciara: The Evolution (2006)

R&B
Label: LaFace

1. That's Right (4:16)

met Lil' Jon

2. Like a Boy (3:57)
  3. The Evolution of Music (Interlude) (0:10)
  4. Promise (4:29)
  5. I Proceed (4:13)
  6. Can't Leave 'Em Alone (4:04)

met 50 Cent

7. Crush (4:17)
  8. My Love (4:00)
  9. The Evolution of Dance (Interlude) (0:15)
  10. Make It Last Forever (3:33)
  11. Bang It Up (3:04)
  12. Get Up (4:22)

met Chamillionaire

13. The Evolution of Fashion (Interlude) (0:15)
  14. Get In, Fit In (4:13)
  15. The Evolution of C (Interlude) (0:19)
  16. So Hard (4:49)
  17. I'm Just Me (4:32)
  18. I Found Myself (4:32)
  19. Love You Better * (4:30)
  20. Addicted * (3:08)
  21. Promise [Go and Get Your Tickets Mix] * (4:59)

met R. Kelly

avatar van AUDRIEKE
Nieuwe clip van Promise is echt gorgeous, verwacht veel van de rest

avatar van psychonaatje
Hé, Audrieke, je moet nog niet stemmen als je het album nog niet helemaal hebt gehoord, hè. Hierboven zijn trouwens de videoclips ook te bekijken, als je op het cameraatje klikt naast de tracks.

stom mens... verschrikkelijke commerciële rotzooi en dan kan ze niet eens zingen..

Ik heb al een paar tracks gehoord en t klinkt wel goed. Ik verwacht wel veel van deze chick

Kenny schreef:

Ik denk dat Britney Spears iets erge commerciele rotzooi is dan dit.

Leuke cd dit. Al die interludes zijn ook leuk, want nu weet je hoe ze in elkaar zit enzo, je hoort aan dit album dat ze wel een "Evolution"heeft gehad, want de cd klinkt nog lekkerder dan haar vorige album, That's Right, Bang It Up & Like A Boy zijn de echte knallers!

* 4

naa het vaker te hebbe geluisterd toch maar ff veranderd...:P van 0,5 naa 4:)

avatar van Ericos
Ik vind Ciara altijd leuke muziek maken!
Maar een album zou ik niet zo snel kopen ..

Dit album ga ik toch even beluisteren!

avatar van Niek
De cover is in ieder geval 20x beter dan de vorige.

avatar van Reijersen
1,5
De cd gehoord en het is vooral veel van hetzelfde. Als je één nummer gehoord hebt dan heb je ze allemaal gehoord. Jammer.

avatar van Rickéh
Ik vindt haar stem maar irritant.

tog maar weer stem verlaagd:P.. het lijkt egt zoveel op elkaar... ik heb egt geprobeerd maar ze kan niet goed zingen:(

eazyfan
50 doet mee op deze Cd, ik hoop echt dat het een fout is. Miss Ciara in G-Unit?

avatar van Reijersen
1,5
eazyfan schreef:
50 doet mee op deze Cd, ik hoop echt dat het een fout is. Miss Ciara in G-Unit?

Nee, 50 gewoon er even buiten.

avatar van jowietje
Ciara levert weer een lekker album. Met veel verschillende nummers. De leukste nummers van deze CD zijn I Proceed, Promise, Get in, Fit in en Bang it up. En natuurlijk de echte topper Like a boy. De rest klinkt allemaal wel oke, maar niet echt iets bijzonders. Ze heeft deze titel voor dit album gekozen omdat ze vind dat het ge-evalueert klinkt, en omdat ze dat zelf is. Daar ben ik het niet mee eens.

Prima album, maar dat dit nou de "Evolution" van de muziek is? Zeker niet.

3,5 *

avatar van jowietje
Haha bij de stemmen op de favorite nummers staat ook een stem voor "The evolution of dance" terwijl dat 15 sec. praten is. Beetje dom van diegene

OnTop213
goed album
en op #1 gekome
dussss what!!!!

avatar van MJ_DA_MAN
jowietje schreef:
Haha bij de stemmen op de favorite nummers staat ook een stem voor "The evolution of dance" terwijl dat 15 sec. praten is. Beetje dom van P

Hoeft niet. Ik zou hem waarschijnlijk ook kiezen omdat ik een doorsnee-nummer van Ciara niet aan kan horen, en met alleen gepraat heb je er dus al een stuk minder last van . Sorry.

Poisonpen123
Commerciele troep man bleeeeeeeeeehhh!!!

Weet iemand waneer hij hier uitkomt? Hij ligt nog niet in de winkels hier

op haar myspace site kan je zelf kiezen welke jij de beste keus vind voor een single. je kan kiezen uit: That's right, like a boy, Cant Leave 'Em Alone.

Raekwon the chef
Reijersen schreef:

Nee, 50 gewoon er even buiten.

soort zoekt soort

Ik Vind Het Een Goeie Cd.. En Ik Vind Wel Dat Ze Goed Kan Zingen Nja De Voorkant Is Erg Mooi.. En De Liedjes Lika A Boy, Promise, My Love Enz Zijn Erg Leuk

De nieuwe single wordt officieel "Like A Boy", mooi , want dat is een heel leuk nummer

avatar van Wib0__
Topalbum. Lekkerwijf! Deze damé kan goed zingen!
een welverdiende 4,5*

Ben benieuwd naar de video van ''Like A Boy''
De clip van ''Promise'' was ook vet!

Gister is de nieuwe clip van Ciara in premiere gegaan, like a boy, hij is echt ge-wel-dig!

avatar van tessj_hvj
Videoclip Like A boy is echt TOPPIEEE!!

avatar van Wib0__
pinda01 schreef:

Idd best mooie clip!
Maar vondt 'Promise'' beter/mooier!

Nou ja zeg.. vals is t niet op de cd, maar ze heeft toch een extreem beperkte stem.. en dat gaat vervelen!

Dat r mensen zijn die haar durven te vergelijken met Aaliyah.. die had ook geen stem als Aretha Franklin (wie wel?) maar die is (was) toch echt 17 klassen beter!

ik zou haar niet vergelijken met Aaliyah, maar Ciara heeft gewoon iets vind ik, en toch wel een beetje eigen stijl, niet de standaard R&B, maar toch ook echt Crunk, en dat vind ik toch wel mooi, maar das iedereen eigen mening;)