Sevn Alias - Trap Grammy (2016)

Label: Rotterdam Airlines

4. Who Dat (3:00)

met Akwasi

5. Traffic (3:11)

met Hef

6. De Dam / Lijnbaan (3:02)
  7. Rechts / Links (2:53)
  8. Running Man Challenge (3:14)
  9. My Man (2:44)

met Dutchavelli

10. Turnen - Fissa Anthem (2:52)

met Jairzinho en Kevin

11. Combinatie (3:01)

met Mason

12. Systeem (3:16)

met I Am Aisha

13. Zonder Jou (3:29)

met Jairzinho

14. Weg van Alle Stress (3:18)

met GLOWINTHEDARK

avatar van Kos
Kos
Mwa, vond zn EPs leuker.

avatar van Appels123
De photoshop op de hoes is ook niet bijster indrukwekkend.

avatar van Minneapolis
Appels123 schreef:
De photoshop op de hoes is ook niet bijster indrukwekkend.

Ik vind het vrij netjes gedaan en vermoed zelfs dat er een dubbelopname met statief is gemaakt. Pima idee en uitvoering. Niet dat het relevant is voor een muziekforum, maar ik snap de kritiek niet. En moet toch even regeren als fotograaf.
Ik ken zijn muziek trouwens niet.

avatar van Appels123
Minneapolis schreef:

Ik ken zijn muziek trouwens niet.

Met name bij de voeten op beide plekken krijg ik een erg nep gevoel. Kan komen door de lichtinval maar voor mij ziet het er een beetje uit alsof zijn lichaam ergens opgeplakt is.