Conjure One - Extraordinary Ways (2005)

Canada

met Jane

5. I Believe (6:07)
  6. Beyond Being (7:07)

met Leah Randi

7. Extraordinary Ways (4:40)

met Jane

8. Dying Light (6:45)

met Joanna Stevens

9. Forever Lost (4:46)

met Chemda

10. Into the Escape (4:15)

met Chemda

avatar van nedrafalls
Heerlijke sfeervolle muziek. Vind hem beter dan voorganger 'Conjure One'.

avatar van itbites
nedrafalls schreef:
Heerlijke sfeervolle muziek. Vind hem beter dan voorganger 'Conjure One'.

Helemaal mee eens. Klonk 'Conjure One' meer als een herhalingsoefening van eerdere Delerium-albums, 'Extraordinary Ways' heeft veel meer een eigen geluid. Veel sfeer en goede melodieën maken dit voor mij echt een topper. Deze CD zou toch bij een breed publiek aan moeten slaan...

De title-track is echt geweldig en zeer catchy. Jammer dat hier niet meer mensen van houden in Nederland. Ik vind het verschil met het vorige album zelf wel meevallen.
Alleen nummer 6 sla ik altijd over, past ook niet echt op dit album.

avatar van itbites
En wat is Endless Dream een prijsnummer zeg. Fantastisch.

avatar van Gladius
inderdaad, Endless Dream is een ongelooflijk nummer. één van m'n favoriete nummers aller tijden.