Arrested Development - Since the Last Time (2006)

Label: Edel

1. Since the Last Time (3:38)
  2. Miracles (3:48)
  3. Heaven (3:20)
  4. Sao Paulo (4:21)
  5. Sunshine (4:15)
  6. Strand (3:31)
  7. It's Time (3:14)
  8. Inner City (3:27)
  9. I Know I'm Bad (3:11)
  10. I Got the Feeling (3:57)
  11. Down and Dirty (3:59)
  12. Renee (3:51)
  13. Caught Me (4:09)
  14. Nobody Believes Me * (2:47)
avatar van Bert Wasbeer
niet echt populair?

avatar van Discoverme
Wel steengoed album...happy funky, soulful hiphop

Het begint al lekker met Since the last time en meteen daarna 'miracles', wat een supercover! Heaven met de vrouwelijke toevoeging, jammie... en daarna even naar 'Sao Paolo'... wat een lekker feel heeft dat nummer. Perfecte aansluiter is natuurlijk Sunshine! 'Strand' is ook lekker relaxed Inner City is net als I know i'm bad en Down and Dirty lekker funky. Caught me heeft , het wordt eentonig, ook weer een hele lekker zomervibe...

Een album voor wanneer het zonnetje (een beetje is al genoeg) schijnt.

Super!

Erg cool album. 4.5*... Helemaal mijn smaak dit sunny funk album. Ik heb trouwens een heel andere playlist en een versie zonder Renee.

avatar van Suez
Groots album. Eindelijk.. Hard aanzetten, en genieten.

avatar van funkdoc
Geweldige plaat. Hiphop met de zon op. Fantastische zomerplaat, en catchy tot en met. Een positieve plaat met zuiderse geluiden. Doet me soms wat denken aan de eerste plaat van ATCQ. Goh, het is een cliché en als je een clipje van Arrested Development op Youtube bekijkt lees je het ook, maar toch nogmaals: dit is échte hiphop. Vrolijke, concious sfeer. The reason I fell in love with the genre. Brown Sugar baby

avatar van Shelter
ik ben z een beetje uit het oog verloren na de eerste albums, ondanks dat ik ze heel vet vind.
Dit ook maar eens checken...klinkt het nog als de vorige albums of zijn ze inmiddels een andere weg ingeslagen?