Ghostface Killah - More Fish (2006)

Label: Def Jam

1. Ghost Is Back (5:04)
  2. Miguel Sanchez (2:51)

met Trife da God en Sun God

3. Guns n' Razors (3:15)

met Trife da God, Cappadonna en Killa Sin

4. Outta Town Shit (3:45)
  5. Good (3:41)

met Trife da God en Mr. Maygreen

6. Street Opera (3:53)

met Sun God

7. Block Rock (2:33)
  8. Miss Info Celebrity Drama Skit (0:44)
  9. Pokerface (2:45)

met Shawn Wigs

10. Greedy Bitches (3:38)

met Redman en Shawn Wigs

11. Josephine (4:09)

met Trife da God en The Willie Cottrell Band

12. Grew Up Hard (4:47)

met Trife da God en Solomon Childs

13. Blue Armor (3:08)

met Sheek Louch

14. You Know I'm No Good (4:23)

met Amy Winehouse

15. Alex (Stolen Script) (2:48)
  16. Gotta Hold On (3:00)

met Shawn Wigs en Eamon

17. Back Like That [Remix] (4:01)

met Kanye West en Ne-Yo

avatar van Reijersen
Als hier toch door iedereen de vergelijking wordt getrokken met Fishcale dan doe ik dat ook maar: ik vind het van hetzelfde niveau. Als ik het gewoon niet te vaak opzet blijft het lekker

3,5 ster (net als Fishcale)

Mezelf
3,5 ben ik het helemaal mee eens, het is hoger dan gemiddeld maar net niet "goed".

Ik moet trouwens zeggen dat die remix met Amy Winehouse echt lekker klinkt. Kent iemand nog meer van dit soort nummers?

avatar van FlyLo
1,5
Aiaiai, Ghostface gaat hiermee echt hélemaal de mist in.
Het Def Jam-geluid klinkt duidelijk door in ieder nummer en dat past niet bij hem.

avatar van J.M.
Aardig album, goede nummers afgewisseld met mindere (slechte). Luistert op zich wel lekker weg.

X-man
Mijn waardering is wel gedaald voor dit album. Eigenlijk heb je met Fishscale genoeg Ghostface gehoord van 2005 tot 2009. Daar was ie gewoon op topniveau, hier is het toch allemaal wat minder. Denk ook wel dat dit leftovers zijn van zijn Fishscale nummers.

Heb dit album (nog) nooit gehoord. Ligt dit een beetje in het verlengde van Fishscale? Of kun je wel echt horen dat dit een soort van leftovers zijn van Fishscale?

avatar van KILLERBEE99
Alex (Stolen Script)

avatar van gweah
Is een soort leftovers albumpje dit.
Net als die 718 van Theodore Unit (dropte vlak na Pretty Toney album).
Er staan altijd wel een paar pareltjes op die tracklist van het 'echte' album, dit geval dus Fishscale, om wat voor reden dan ook niet gehaald hebben.

Bij de statistieken zie ik dat Block Rock maar 2 stemmen heeft... incl. die van mezelf... wat een keiharde Madlib knaller is dat jongens, voelt niemand deze? Gunz & Razors vind ik ook erg dope.

WhutItDeW* schreef:
en dan nog te bedenken dat in februari 07 nog n album met MF Doom schijnt aan te komen Swift & Changeable