Steely Dan - A Decade Of (1985)

Alternatieve titel: The Best Of

Jazz / Rock
Label: MCA

1. FM (4:50)
  2. Black Friday (3:39)
  3. Babylon Sisters (5:52)
  4. Deacon Blues (7:35)
  5. Bodhisattva (5:19)
  6. Hey Nineteen (5:09)
  7. Do It Again (5:55)
  8. Peg (3:57)
  9. Rikki Don't Lose That Number (4:32)
  10. Reeling in the Years (4:37)
  11. East St. Louis Toodle-oo (2:48)
  12. Kid Charlemagne (4:40)
  13. My Old School (5:48)
  14. Bad Sneakers (3:20)
avatar van Thuurke
Mijn eerste CD van Steely Dan. Hierna zijn er inderdaad nog een aantal betere verzamelplaten gemaakt, zonder twijfel, maar je kan niet alles kopen en in 1990 was er alleen deze.

Ik heb de Citizen box gekocht, dus heb ik alles, en toch blijf ik deze het meest draaien omdat dit gewoon de beste/meest bekende nummers zijn.

avatar van Marty
Vond dit juist een hele sterke compilatie, eigenlijk geen enkel zwak nummer. Ook voor mij was dit de eerste kennismaking met Steely Dan, ben sindsdien een heel grote fan.

Father McKenzie
Hele leuke verzamelaar, prima staalkaart, maar van zo'n prima band ga je naderhand toch de reguliere platen kopen, ze stellen/stelden echt nooit teleur.

avatar van Ampivinni
uiterst relaxte compilatie van een uiterst relaxte band