Take That - Beautiful World (2006)

Label: Polydor

1. Reach Out (4:16)
  2. Patience (3:22)
  3. Beautiful World (4:25)
  4. Hold On (3:56)
  5. Like I Never Loved You at All (3:45)
  6. Shine (3:32)
  7. I'd Wait for Life (4:34)
  8. Aint No Sense in Love (3:51)
  9. What You Believe In (4:33)
  10. Mancunian Way (3:48)
  11. Wooden Boat (7:48)
  12. Butterfly * (3:42)
  13. 6 in the Morning Fool * (3:36)
  14. Beautiful Morning * (3:37)
  15. We All Fall Down * (3:47)
  16. Rule the World * (4:58)
1,5
Het kostte moeite de cd af te luisteren. Na 2 luisterbuurten was de opluchting daar.
God, wat slecht. Ik irriteerde me continu aan dat gezijmel de hele tijd. De mannen zijn ruimschoots de 30 gepasseerd maar zingen of ze voor het eerst verliefd zijn. Bang zijn om zich te binden etc. Daar kom je toch niet meer mee weg op die leeftijd!

Ik was vroeger fan van ze......had meer te maken met hormonen realiseer ik nu

Elk nummer is hetzelfde. Ze gebruiken kinder metaphoren om hun punt duidelijk te maken, en het ergste: niks blijft hangen. Ze zijn wel wereldwijd doorgebroken toendertijd. Ik weet dat ze op hun hoogtepunt door sommigen met de Beatles vergeleken werden...De Beatles heb ik inmiddels ook iets van meegekregen en de vergelijking slaat echt als een tang op een varken, niks is minder waar. Die twee liggen qua kwaliteit echt mijlenver uit elkaar.

Take That's comback album gaat (met de jaren '90) regelrecht de vuilnisbak in bij mij.

avatar van KKOPPI
prachtig. vooral Rule the World en Patience zijn mooi.

avatar van KKOPPI
verder mooie duidelijke muziek, complimenten

avatar van NewYorkCityLight
Patience is een prachtig nummer.

Ik was destijds wel redelijk fan van Take That zoals veel meiden van mijn leeftijd. Omwille van jeugdsentiment dit plaatje maar eens beluisterd. Er zitten op zich wel wat leuke liedjes bij maar over het algemeen is wel erg zoet allemaal. Patience is het beste nummer op de cd.

Misterfool
bah waar take that lid robbie williams nog enkele verassend goede hits op zijn naam heeft staan en eigenlijk mij in positieve zin nog weet te verassen is dit vreselijke poppulp. Dat dit überhaupt bestaansrecht heeft slecht.

Vergeleken met in hun grote succesjaren klinkt dit nogal gezapig.

avatar van dynamo d
vergeleken met hun kinderjaren klinkt dit stukken beter en volwassener. Reach Out, Hold On, Shine, Beautiful World en vooral Patience zijn gewoonweg goede popsongs.