Milltown Brothers - Slinky (1991)

Label: A&M

1. Apple Green (3:13)
  2. Here I Stand (3:38)
  3. Sally Ann (4:53)
  4. Which Way Should I Jump? (3:54)
  5. Nationality (5:07)
  6. Never Come Down Again (4:00)
  7. Something Cheap (2:52)
  8. Seems to Me (4:20)
  9. Sandman (3:06)
  10. Real (5:44)
avatar van rzasa
Een Engelse jaren 90 klassieker met het prachtige Which way should I jump? Ook uit Manchester, maar niets van doen met die muziek.

avatar van blur8
Bijna alle songs hebben de tand des tijds al doorstaan.
Here I stand was ook single. Pure popmuziek.

avatar van SirNoodle
heb dit groepje nog gezien in het voorprogramma van Simple Minds, viel best mee. Album daarna ergens op de kop kunnen tikken, en is een OK popalbum. Which way should I jump en apple green zijn goed blijven hangen bij mij, de rest is lang vervlogen...

Dit is echt een ondergewaardeerd bandje. Muziek zit gewoon goed in elkaar. Slinky draai ik na 25 jaar nog steeds heel vaak.

Luister ook hun laatste album eens van vorig jaar, goed album maar iets minder als Slinky

Nationality.....voor de ware muziekliefhebber.