Ms. Dynamite - A Little Deeper (2002)

R&B / Soul
Label: Polydor

1. Natural High (Interlude) (0:56)
  2. Dy-Na-Mi-Tee (3:39)
  3. Anyway U Want It (3:42)
  4. Put Him Out (3:58)
  5. Brother (3:34)
  6. It Takes More (4:39)
  7. Sick 'N' Tired (3:34)
  8. Afraid 2 Fly (4:48)
  9. Watch over Them (1:16)
  10. Seed Will Grow (3:23)
  11. Krazy Krush (3:44)
  12. Now U Want My Love (4:54)
  13. Too Experienced (2:58)
  14. Gotta Let U Know (4:09)
  15. All I Ever (4:31)
  16. A Little Deeper (10:25)
goede cd, staan een paar erg lekkere nummers op

Dy-Na-Mi-Tee vond ik erg goed, jammer dat ie zo vaak gedraaid werd op radio en tv dat ik er een beetje moe van werd. Krazy Krush is ook een erg goed nummer, verder is het allemaal wat matig.

Electro_
Ik vond die eerste single van haar wel leuk. (It Takes More). Heb hem vandaag maar even gedownload en is toch wel leuk weer even.

avatar van Reijersen
'Brother' is de absolute toptrack van dit verder aardige album. Ms. Dynamite heeft wel een herkenbaar eigen geluid, lekker, maar soms wordt haar nasale stem wat teveel van het goede.

avatar van NewYorkCityLight
Dy-Na-Mi-Tee en It Takes More vond ik altijd wel aarige singles, maar ik denk niet dat ik het aankan om een album te luisteren.

avatar van Shelter
producties zijn redelijk tot vrij aardig, ook al staan er ook wat ruknummers op. De raps/zang van Ms Dynamite zijn slecht, haar stem klinkt als een huilende kat.
Dy-Na-M-Tee vind ik ook wel een goede single omdat de productie best vet is.... maar voor de rest...

avatar van Emile93
Dy-Na-Mi-Tee en It takes more waren heerlijke nummers maar ik neem niet de moeite om de rest te gaan luisteren

avatar van Psycholamp
Een beetje vergeten, deze artieste. Jammer, want het was best wel leuk. Een van de weinige keren, dat ik R&B te pruimen vind.

avatar van NewYorkCityLight
Als ik Oh Oh Cherso of Jersey Shore of iets dergelijks op TV zie (vooral MTV) moet ik altijd meteen denken aan ''It Takes More''. Zeer sterke tekst, één van m'n favorieten aller tijden. Ms. Dynamite was sowieso sterk met teksten : zie ook Put Him Out (of Brother).

Deze debuut CD is over het geheel een beetje twijfelachtig in kwaliteit, vooral het eerste deel is erg sterk maar daarna loopt de kwaliteit af. Ms. Dynamite heeft in ieder geval wel genoeg talent maar hier is het nog niet helemaal op terug te vinden. Hopelijk met het derde album dat volgend jaar gaat verschijnen...

avatar van Slowgaze
Ja maar nee maar, ik dacht vroeger dat 'deeper' een zelfstandig naamwoord was, maar ik weet niet wat voor een persoon een deeper is. Nog steeds weet ik dat niet.