Manu Chao - Radio Bemba Sound System (2002)

Alternatieve titel: The Live Album

Frankrijk
Wereld
Label: Virgin

1. Intro (0:49)
  2. Bienvenida a Tijuana (1:55)
  3. Machine Gun (2:13)
  4. Por Done Saldra el Sol? (2:41)
  5. Peligro (3:09)
  6. Welcome to Tijuana (2:49)
  7. Viento (2:41)
  8. Casa Babylon (2:34)
  9. Por el Suelo (3:54)
  10. Blood and Fire (2:34)
  11. Ezln...Para [email protected] Todo... (1:41)
  12. Mr. Bobby (3:36)
  13. Bongo Bong (1:04)
  14. Radio Bemba (0:20)
  15. Que Pasa Que Paso (0:53)
  16. Pinocchio (0:45)
  17. Cahi en La Trampa (2:09)
  18. Clandestino (2:59)
  19. Rumba de Barcelona (3:31)
  20. Despedida (4:02)
  21. Mala Vida (2:26)
  22. Radio Bemba (0:33)
  23. Que Paso Que Paso (1:10)
  24. Pinocchio (0:44)
  25. Primavera (3:31)
  26. Monkey (1:59)
  27. King Kong Five (2:43)
  28. Minha Galera (3:16)
  29. Promiscuity (1:44)
Feest
Prachtig
aanrader!

nicolas
deze zomer op werchter!

Heerlijk de zomer in met deze cd!

nicolas
Vond 'm niet zo denderend op Werchter. Traag rap traag rap traag rap traag rap, ik werd er gek van! En zijn nummers vloeiden zodanig in elkaar dat ik pas op het einde van 'Me gustas tu" merkte dat het dat nummer was.

thedude
Gezien op Rock Werchter 2006. Geweldig live, een groot feest!!!
Leuk album voor mensen die dit live gezien hebben, maar geen album om zomaar eens te luisteren.

avatar van Edjo
Ik heb hem nooit live gezien, maar ik vind dit een geweldig album. Op het moment dat je dit hoort, kun je maar één ding denken: "Was ik hier maar bij!!" Van voor tot eind één groot feest!!

Met de zomer in aantocht en het lentezonnetje in de lucht MOET deze nog eens bovengehaald worden!

Heb hem nog nooit live gezien, maar als je naar deze cd luistert proef je gewoon de sfeer. Even de ogen sluiten en je waant je op een lekker zonnig strand, vol swingende mensen!

Deze plaat doet een mens echt hunkeren naar de zomer!

Denk eigenlijk dat dit de enige band die ik live wel waardeer, terwijl ik de reguliere platen enorm suf vind. Het enige wat ik dan ook in mijn collectie het staan is een live DVD, laat de rest van Nederland dan maar lekker pronken met hun Esperanza cd.

Vreselijk was dat, je kon nergens je gezicht vertonen of men kwam wel aan met: "Ik heb nog een leuke cd",
ja de rest van Nederland heeft die cd ook man, rot op!!

Wordt wel weer eens tijd dat ik ze weer een live ga zien. Nu komen ze op Sziget, dus er is hoop (weliswaar een klein beetje) voor Lowlands.

avatar van platedraaier
Wel aardig dit, soort 2e hands Mano Negra, maar dan met maar 50% van de energie die het ooit had. Mensen die dit een feestje noemen zijn waarschijnlijk nooit bij Mano Negra live geweest.

avatar van Bertus
Man, ik wou dat ik toen al bestaan had... Maar helaas, dus nu doe ik het maar met Manu. Die trouwens heel wat beter kan dan hij op deze cd laat zien, ik vind het nogal eenvormig allemaal. Na 70 minuten hetzelfde skahuppeltje weet ik het wel.

Mano Negra was zeer geslaagd.
Dit zijn maar probeerseltjes, met stukjes van Mano Negra.
Overbodig chaotisch geval.

Pure Power,