Animal Collective - Grass (2006)

Label: FatCat

1. Grass (2:58)
  2. Must Be Treeman (3:14)
  3. Fickle Cycle (4:28)
Nihilisme
Jeetje, ik wist niet eens dat deze bestond. Afijn, gelijk even opgezocht. Grass blijft natuurlijk een geniale single. Must Be Treeman lijkt wel een soort van... soundscape in een obscure, duistere videogame en Fickle Cycle is briljant met haar vrolijkheid.

Caps-bericht verwijderd.

UnknownPleasure
haha,
wat ik daar dus schreef was 5 keer FICKLE CYCLE .. ik bedoelde daarmee dat ik elke keer als ik dat nummer hoor rondspring in mijn kamer en op dat stuk ongeveer alles in mijn kamer aan gort sla
geweldig nummer. het zelfde geld voor Grass , en Must Be Treeman is inderdaad een mooi duister nummer, dat mij soms doet rillen.

avatar van arcade monkeys
In dat gekwak in de intro van Must Be Treeman hoor ik de ene keer het woord 'Morning' en de andere keer 'Woodie'. Zeer vreemd dat een geluid als twee compleet verschillende woorden klinkt. Verder is Must Be Treeman wel een van de minste nummers uit hun oevre. Het geniale Grass en het prima Fickle Cycle maken het wel een fijn plaatje.