Big Band Jazz de Mexico - Con Sabor a México (2015)

1 stem

Mexico
Jazz
Uitgebracht in eigen beheer

1. Granada (3:58)
  2. Frenesi (4:31)
  3. All Right OK, You Win (3:58)
  4. Historia de un Amor (3:08)
  5. All of Me (4:39)
  6. Summer Wind (2:53)
  7. Puerta Al Sol (5:00)
  8. Louisiana Sunday Afternoon (5:40)
  9. Di Que No Es Verdad (3:39)
  10. Call Me Irresponsible (3:33)
  11. God Bles the Child (4:30)
  12. Sabor a Mí (6:43)
avatar van E-Clect-Eddy
Zoals de naam als aangeeft een Big Band uit Mexico, hier brengen ze een ode aan diverse Mexicaanse klassiekers. Dat doen ze prima maar iets aan de saaie kant. Het lijkt of men juist wil dat er zo min mogelijk Latin aan deze uitvoeringen kleven.

De zangeres is er eentje waarvan je moet houden, ze kan zingen maar of nu te zeggen dat het een typische Jazz stem is of het enorm prachtig klinkt. Doordat ze ook Amerikaanse Jazz-klassiekers meepakken is het minder Mexicaans dan de titel doet vermoeden, dat is jammer want daarmee zouden zich juist kunnen onderscheiden. Gemiste kans.