Jamie T - Panic Prevention (2007)

Label: Virgin

1. Brand New Bass Guitar (2:08)
  2. Salvador (3:32)
  3. Calm Down Dearest (4:40)
  4. So Lonely Was the Ballad (3:50)
  5. Back in the Game (2:29)
  6. Operation (5:48)
  7. Sheila (4:19)
  8. Pacemaker (3:26)
  9. Dry Off Your Cheeks (5:03)
  10. Ike and Tina (3:38)
  11. If You Got the Money (4:03)
  12. Alicia Quays (6:29)
  13. Nothern Line * (3:45)
  14. Rawhide * (4:38)

met Lily Allen

avatar van sean leonard
Drie zeer sterke nummers. Namelijk Sheila, Of You Got the Money en Salavdor. Maar de rest is allemaal van (middel)matig niveau. Leuk nieuw brits iets, maar niet iets dat groot wordt in de toekomst. 3*

Goede cd, leuk accent en interessante spelingen in de nummers! kan niet wachten op plaat 2

avatar van Arrie
Wat een vervelende stem...

avatar van KidChino8
Facedown schreef:
Ik zou het zeker eens proberen, je hebt er die indiepoprock-smaak wel voor

het heeft even geduurd, maar ik heb hem nu eindelijk beluisterd en ik vind hem echt super!
Operation is mijn lievelingsnummer van de plaat, maar, behalve het laatste nummer, dat misschien iets te langdradig wordt, vind ik het echt een geweldige plaat met heerlijke lyrics

fucking croissant!

heeft er iemand trouwens de versie met de twee bonus tracks? En zijn die de moeite ?

avatar van lowieke
SUPER! Alicia Quays is een van de coolste nummers ooit

avatar van Spaulding
Tof album!

Erg sterk debuut van deze einzelganger. Knappe jongen om alles zelf te maken en produceren. Het tweede album van hem is nog vele malen beter, gaat dat luisteren!

avatar van Masimo

Ja hoor, die zijn 't zeker waard. 't Is meer een verlengstuk van 't album zelf, dan dat het de toppers zijn die eruit kunnen steken. Dat zijn ze namelijk niet, maar ze zijn zeker leuk om op z'n tijd 'ns te beluisteren.. Maar ik geef de voorkeur aan liedjes op de originele CD..

FUCKING CROISSANT! Woehoe!

Het is dat ik toevallig een aantal nummer van Jamie tegenkom in de Zero request lijst van 3fm, anders was ik dit album gladweg vergeten. Blijft fijn!