Co-Op - Co-Op (2016)

geen stemmen

Label: EMP

1. Desert Dreams (6:09)
  2. Theme for Ignorance (5:09)
  3. Overdrive (3:32)
  4. Old Scratch (4:38)
avatar van jailhouserocker1
Band van de zoon van ALice Cooper op zang. Ze hebben inmiddels een volledige cd uit met deze nummers daar ook op. Ik heb geen zin om hem hier op deze site te zetten, elke keer een hoop gedoe. Maar voor de liefhebbers van moderne Amerikaanse metal/hardrock is zowel deze EP als het volledige titelloze album een must. Fijne harde muziek met (uiteraard) laaggestemde gitaren en zwaar aangezette zang. Wel gewoon heel lekker. Deze band kan uitgroeien tot een topband in dit genre en als headliner op festivals.

avatar van Poles Apart
Als ze een sponsor nodig hebben, dan zie ik een bepaalde supermarktketen nog wel interesse tonen...