Drum Theatre - Everyman (1987)

Label: Epic

1. Home ((is Where the Heart Is)) (4:11)
  2. Eldorado (4:01)
  3. Reunion (3:35)
  4. Wide Sargasso Sea (3:43)
  5. Rhythm of Your Heart (3:56)
  6. Living in the Past (3:25)
  7. Children of Tomorrow (3:14)
  8. Moving Targets (3:56)
  9. Once in Your Lifetime (4:09)
  10. Runners (2:41)
avatar van dvdschaaf
Over jeugdsentiment gesproken, op één of andere manier vond ik dit een geweldig album. Dit was ook echt zo'n ééndagsvlieg...
Ben nog steeds op zoek naar dit album op cd...

avatar van FunkStar
'Eldorado' is een heerlijke 80's classic!!

Eldorado is inderdaad een heerlijk nummer,ben eigenlijk wel benieuwd naar dit album.
Volgens mij is '' Living in the past '' ook nog op single uitgebracht maar heeft het nummer niks gedaan in ons land

Jack in the Box
Eldorado was toen hun hitje. Het album heb ik laten liggen, omdat ik de rest teveel als een Duran Duran-kopie vond klinken.

Ik heb de extended version van 6:25 op een verzamelaar staan,een eighties classic die moeilijk te vinden is.Een topnummer!

avatar van Poeha
monique schreef:
Volgens mij is '' Living in the past '' ook nog op single uitgebracht

Klopt ja, beiden geweldige nummers nog steeds.

avatar van Poeha
Jack in the Box schreef:

Ik had hem meteen gekocht.
Is erg lastig aan te komen tegenwoordig.

Net Eldorado 12 inch nog eens beluisterd.

Kan me niet onttrekken aan het idee dat er flink gesampled is van Mothers talk van Tears for fears. Niet alleen de drums, maar ook sommige Synthesizer stukken.

Iemand enig idee of dit klopt?