Sting - ...All This Time (2001)

Label: A&M

1. Fragile (4:10)
  2. A Thousand Years (3:01)
  3. Perfect Love...Gone Wrong (4:11)
  4. All This Time (5:19)
  5. Seven Days * (4:39)
  6. The Hounds of Winter (4:29)
  7. Mad About You (3:36)
  8. Don't Stand So Close to Me (2:17)
  9. When We Dance (4:51)
  10. Dienda (3:12)
  11. Roxanne (3:36)
  12. (If You Love Someone)Set Them Free (4:57)
  13. Brand New Day (4:46)
  14. Fields of Gold (3:50)
  15. Moon Over Bourbon Street (3:07)
  16. Shape of My Heart * (2:06)
  17. If I Ever Lose My Faith in You (4:30)
  18. Every Breath You Take (5:04)
totale tijdsduur: 1:04:56 (1:11:41)
avatar van gaucho
Ik wou net zeggen, milesdavisjr, stop die CD nog eens in de CD-speler . Ik heb deze ook al een hele tijd niet meer gedraaid, maar dit is inderdaad een uitstekend live-album.

Sting heeft de laatste jaren natuurlijk de hoon van menig serieus popliefhebber op de hals gehaald, en daar heeft hij het met de steil aflopende kwaliteitscurve van latere albums natuurlijk ook wel een beetje naar gemaakt. Maar voor mij kan Sting niet echt stuk, daarvoor heeft de man, zowel met The Police als solo, teveel moois op zijn naam staan.

Dit album vormt een aardige dwarsdoorsnede van zijn oeuvre, al ontbreken er natuurlijk enkele van zijn bekendste stukken. Maar het vormt een volwaardige aanvulling op zijn discografie, omdat de nummers in een intiemere setting gestalte krijgen en de arrangementen vaak anders zijn, nog wat jazzier dan gebruikelijk. Ik vind de sfeer van dit concert - dat volgens mij in zijn achtertuin werd opgenomen, als ik me goed herinner - goed overkomen in het geluid van deze plaat.
Anders dan die andere live-plaat Bring on the night, die ik in zijn geheel hoger aansla. Daar zit veel meer vaart in. Maar dit toch echt wel een mooi op zichzelf staand album.'

avatar van lennon
Deze plaat zou vast ingetogen bedoelt zijn,maar omdat de opname op de dag van de aanval op de twin towers was is ie denk ik nog meer intens en ingetogen (oprecht) geworden .. .

avatar van Mjuman
Had dit album op dvd - wie heeft die dingen nou nog - dvd-speler is onlangs vertrokken.

Hier wordt erg fijn op gemusiceerd - live bij Sting's landhuis in Toscane, op de avond van/na 9/11 en aan de slachtoffers daarvan wordt ook Fragile opgedragen.

Manu Katché (drums/percussie) en Christian McBride (contrabas) zijn de eerste namen die me te binnen schieten en zoals gezegd ligt de kwaliteit erg hoog.

avatar van lennon
Eigenlijk zijn de opnames van 2 momenten... de een is van overdag toen de wereld nog zonder 9-11 was en de avond....toen de ellende had plaatsgevonden . .