Buscemi - Retro Nuevo (2006)

België
Electronic
Label: EMI

1. Lost (5:59)
  2. Jazz Jumper (4:22)
  3. Não Falo Português (3:43)

met Fay Lovsky

4. Brasileiras (3:56)
  5. Sahib Balkan (4:26)
  6. Collapsing in an Elegant Way (4:58)
  7. Bollywood Swing King [Dark Deejayz Mix] (4:42)
  8. Medusa (3:42)

met Dag Taeldeman en Fred Heuvinck

9. Jumilla (4:03)

met Alexia Waku

10. Isolada Do Mundo (4:48)

met Viviani Godoy

11. Nothing to Worry About (4:10)

met Isabelle Antena

12. Retro Nuevo (4:37)
Ik heb lang gedacht dat Camino Real niet te overtreffen viel. Ik ben er nog niet helemaal uit of dit nu werkelijk gebeurd is maar de kans zit er dik in. Er zijn nog enkele luisterbeurten nodig om hier uitsluitsel over te brengen. De eerste kennismaking is alleszins veel belovend.

avatar van moedermaria91
Bollywood swing king is zooooo leuk =)

moeder

moedermaria91 schreef:
Bollywood swing king is zooooo leuk =)

moeder

Enkel die? Ze zijn allemaal zooooo leuk.

Mojo Pin
Vernoemd naar Steve?

ja, inderdaad. De acteur Steve Buscemi.

avatar van thyson
Lekkere zomerse dansplaat en.... raar, zo weinig stemmen. Het gaat hier toch over een Belgische topact?

Ik heb net de cd gekocht van Buscemi, ik heb hem nog niet beluisterd maar ben wel erg benieuwd..

avatar van unaej
Beetje overgewaardeerd, dit. Staan veel Buscemi-"klassiekers" op, maar ik ontdek weinig samenhang binnen de plaat; en de nummers ontwikkelen zich altijd zo braafjes...

avatar van LeRoi
...het piano-deuntje bij 'Sahib Balkan'......hoezo, Caro Emerald 'avant la lettre'....

Overigens een puik plaatje dit, begin aardig 'compleet' te raken op het oevre van onze Dirk: mis alleen nog het debut-album ('Mocha Supremo' uit 1998)...is die nog wel verkrijgbaar?