Sorority Noise - You’re Not as _____ as You Think (2017)

Punk / Rock

8. Second Letter from St. Julien
  9. Leave the Fan On
  10. New Room
avatar van coldwarkids
Dit is een topper in z'n genre. Perfecte melodieën, goed uitgeschreven.

avatar van oftewel
Emo wordt snel gelinkt met punkrock, een vleugje Weezer invloeden en flink wat Jimmy Eat World maar Sorority Noise stijgt hier ver bovenuit. Behoorlijk donkere teksten dissoneren met muziek waar de gemiddelde emo liefhebber van gaat springen. En dat maakt deze plaat bijzonder. Erg bijzonder zelfs. Het is een schitterende ode aan hen die we dierbaar zijn maar niet meer in staat zijn om samen van deze plaat te genieten. Dit is verre van dertien in een dozijn, dit is een erg knappe plaat!

Dim
Ik heb hier wel vier sterren voor over. Veel erg fijne muzikale stukken in bijna elk nummer. De zanger klinkt soms alsof hij er niet zoveel zin in heeft maar dat stoort niet, sterker nog, het past wel bij de muziek.