Deaf Radio - Alarm (2017)

Griekenland
Uitgebracht in eigen beheer

1. Aggravation (3:25)
  2. Backseats (5:06)
  3. Vultures & Killers (4:11)
  4. Anytime (5:03)
  5. Flowerhead (4:32)
  6. Revolving Doors (4:32)
  7. Trapped (3:01)
  8. Oceanic Feeling (4:23)
  9. ...And We Just Pressed the Alarm Button (6:05)
avatar van musician
Irritant zeg, album alleen maar als download te krijgen bij de vele online verkopers zoals Amazon.
Prima track met Backseats, verder niets van te zeggen.

Want wat kan het schelen, doe het dan allebei en voor de vinyl liefhebbers gelijk ook in een mooie hoes. Liefhebbers betalen toch wel.

Het zal de nieuwe tijd zijn en ik te oud.
Misschien komt het er nog eens van.

avatar van trebremmit
Hier kun je het vinyl kopen, beste musician.

Deaf Radio - deafradio.bandcamp.com

avatar van musician

Ik ga natuurlijk altijd voor de cd voor een achttal engelse ponden...

avatar van meneer
musician schreef:
Het zal de nieuwe tijd zijn en ik te oud.
Misschien komt het er nog eens van.

Dit jaren 60 kind gebruikt Deaf Radio — Listen for free on Spotify - open.spotify.com

Erg fijn en veel extra's. Natuurlijk geen cassette, vinyl of cd maar kwalitatief toch zeker goed. Probeer het eens Hans !

avatar van OscarWilde
Muziek is erg goed. Doet wat denken aan vroege Queens of the Stone Age. Alleen zit stem zanger mij wat dwars. Weet niet goed waarom. Doet mij op de een of andere manier denken aan Dave Gahan en vind ik echt niet bij de muziek passen.