musician
Echte naam: Hans
Geslacht: Man
Geboren: 17 december 1962 (61 jaar)
Woonplaats: Amsterdam aan Zee
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 3 september 2008
Laatste bezoek: gisteren om 23:47 uur
Aantal stemmen: 2066
Gemiddelde: 3,92
Standaardafwijking: 0,78
Aantal berichten: 22612
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 861
Aantal toevoegingen: 2
Top 10 albums
- 1. Bring Me the Horizon - That's the Spirit (2015)
- 2. Nothing but Thieves - Broken Machine (2017)
- 3. Deep Purple - Now What?! (2013)
- 4. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
- 5. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
- 6. Shed Seven - A Maximum High (1996)
- 8. Pink Floyd - Meddle (1971)
- 9. Mansun - Six (1998)
Top 10 artiesten
- 1. Fleetwood Mac
- 2. Deep Purple
- 3. Nothing but Thieves
- 4. Yes
- 5. Genesis
- 6. Neil Young
- 7. Steven Wilson
- 8. Shed Seven
- 9. Roxy Music
- 10. Manfred Mann's Earth Band
Recente stemmen
- 4,5U2 - The Best of 1980-1990 (1998)
Alternatieve titel: The Best of 1980-1990 & B-Sidesgeplaatst: 25 februari, 21:53 uur - 4,0Bring Me the Horizon - Suicide Season (2008) geplaatst: 19 februari, 17:33 uur
- 5,0Mansun - Six (1998) geplaatst: 18 november 2023, 20:44 uur
- 4,5The Luka State - More Than This (2023) geplaatst: 17 november 2023, 22:03 uur
- 5,0Bring Me the Horizon - That's the Spirit (2015) geplaatst: 15 november 2023, 22:27 uur, stem was: 4,5
- 5,0Bring Me the Horizon - Post Human: Survival Horror (2020) geplaatst: 15 november 2023, 22:27 uur, stem was: 4,0
- 5,0The Beatles - Past Masters Volume Two (1988) geplaatst: 12 november 2023, 11:10 uur
- 3,5Eric Clapton - Rush (1991) geplaatst: 12 november 2023, 10:33 uur
- 3,5Paul Simon - You're the One (2000) geplaatst: 8 november 2023, 07:45 uur
- 4,0Janis Ian - The Light at the End of the Line (2022) geplaatst: 3 november 2023, 21:33 uur