Holy Holy - Paint (2017)

6. Darwinism (3:47)
  7. True Lovers (4:19)
  8. Amateurs (3:14)
  9. December (5:07)
  10. Send My Regards (5:35)
avatar van sj0n88
Gevoelsmatig komt deze plaat alweer redelijk snel na de vorige (redelijk sterke) plaat. Maar toch alweer twee jaar geleden. Ben benieuwd of ze het niveau kunnen vasthouden.

avatar van Aladdin
Nou, dat kunnen ze. Topplaat

avatar van sj0n88
Ja, inderdaad weer een zeer aangename plaat. Maar haalt het wat mij betreft niet helemaal bij z'n voorganger.Opvallend weinig aandacht op MM voor deze band overigens.

avatar van Parlotones
sj0n88 schreef:

Deze band is natuurlijk niet vernieuwend het heeft veel weg van oa The War on Drugs en Bear's Den maar ik vind de beide albums zeer goed met op deze Elevator , Darwinism , True lovers en December als erg mooie songs.

avatar van Aladdin
Ben het er wel mee eens dat deze wat minder is dan hun vorige, ik mis hier de gitaarsolo's. Vind het het nog steeds erg goed. Draai dit ook vaker dan The War On Drugs, want zit iets meer pit in.