Statistieken
Geregistreerd: 7 oktober 2008
Laatste bezoek: gisteren om 20:26 uur
Aantal stemmen: 1668
Gemiddelde: 3,63
Standaardafwijking: 0,60
Aantal berichten: 4171
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 2. The Doors - The Doors (1967)
- 3. The National - Boxer (2007)
- 5. The Beatles - Revolver (1966)
- 6. Neil Young - After the Gold Rush (1970)
- 7. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
- 8. Mobb Deep - The Infamous (1995)
- 9. The Cure - Faith (1981)
- 10. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Four Tet - Three (2024)
- 2. Helado Negro - Phasor (2024)
- 3. IDLES - TANGK (2024)
- 4. Real Estate - Daniel (2024)
Recente stemmen
- 4,0bar italia - Tracey Denim (2023) geplaatst: afgelopen zaterdag om 08:03 uur
- 2,5Fatima Yamaha - SOL (2024) geplaatst: afgelopen donderdag om 08:30 uur
- 4,0Bolis Pupul - Letter to Yu (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 12:54 uur
- 3,0dj poolboi - into blue light LP (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 07:20 uur
- 4,0Mildlife - Chorus (2024) geplaatst: 11 maart, 22:47 uur
- 4,0Kikagaku Moyo - Masana Temples (2018) geplaatst: 10 maart, 12:53 uur
- 4,0The Bony King of Nowhere - Everybody Knows (2024) geplaatst: 7 maart, 07:53 uur, stem was: 3,5
- 4,5DIIV - Is the Is Are (2016) geplaatst: 6 maart, 07:47 uur, stem was: 4,0
- 4,0Ezra Collective - Where I'm Meant to Be (2022) geplaatst: 29 februari, 13:52 uur
- 3,5Real Estate - Daniel (2024) geplaatst: 29 februari, 08:50 uur