Jason Eady & Courtney Patton - Something Together (2016)

1 stem

Country
Label: Mountain Valley

1. Judgment Day (3:03)
  2. Twisted (4:40)
  3. Lonesome Down & Out (3:00)
  4. Suffering Fools (2:49)
  5. Man on a Mountain (3:41)
  6. My Favorite Memory (3:33)
  7. Words to My Favorite Memory (3:12)
  8. Better Move It on Home (2:08)
  9. Where I've Been (3:19)
  10. So This Is Life (4:35)
  11. Cry Pretty (4:36)
  12. Twelve Days (3:00)
  13. Love Song (2:11)
  14. Welcome Table (2:52)
avatar van LuukRamaker
Inmiddels op Spotify en gelijk maar weer eens gedraaid. Individueel hebben ze natuurlijk beiden hun sporen verdiend maar met hun krachten gebundeld is het helemaal een genot om naar te luisteren. Zowel wanneer ze er een duet van maken als wanneer ze elkaar afwisselen spat de kwaliteit er vanaf. Eady weet het goed te verwoorden als hij zingt (in 'Waiting to Shine', een nummer dat niet voor dit album is opgenomen): "Words are like diamonds: the best ones are the hardest to find. Buried in the bottom of the coal, just waiting to shine." Wat dat betreft zijn ze twee mijnwerkers die het opvallend goed lukt om diamanten te vinden.