Chimaira - Resurrection (2007)

Label: Nuclear Blast

1. Resurrection (4:37)
  2. Pleasure in Pain (3:04)
  3. Worthless (3:44)
  4. Six (9:44)
  5. No Reason to Live (3:44)
  6. Killing the Beast (3:47)
  7. The Flame (5:23)
  8. End It All (4:21)
  9. Black Heart (4:33)
  10. Needle * (3:08)
  11. Empire * (5:38)
  12. Kingdom of Heartache * (4:11)
  13. Paralyzed * (3:07)
avatar van Metalhead88
jah bedankt man, egt veel succes met die **** tentames, ik kom er egt net aan vanaf(had vandaag de laatste, moet over 2 weke ofzo nog een her), maar mij staat dinsdag ook een projectpresentatie te wachten dus.....die moshpits gaan er zeker kome maar ik ga egt wel probere om mezelf qua aanzicht heel te houde hahahha

avatar van Exfrozen
Ik was er gister. Was niet slecht, Salvation helaas niet gespeeld toch wel het beste nummer van Chimaira. Power Trip was wel erg tof live.

F*** Your, POWER TRIP. Was wel even lekker.

Necr0ph0biC
Ik kan me ook nog herinneren dat ik Salvation miste, en gelijk teleurgesteld was in het concert daardoor. Ik vind dat deze cd erg goed start, zakt tegen het einde een beetje in, en komt met het laatste nummer weer terug. Niet zo goed als hun vorige. Wel blij dat er nu iets meer afwisseling in zit btw

Ik heb deze een tijd geleden geprobeerd en er staan dan ook enkele zeer goede nummers op. (zoals resurrection). Maar in het geheel kan het me niet echt boeien. De zang ligt mij ook niet zo goed. Het is nu wel een hele tijd geleden dus ik zal hem binnenkort nog maar es checken.

avatar van king_pin
Wat is 'Six' toch een geweldig nummer!
De hele plaat is (met 1 uitzondering) supergaaf en goed!

Die uitzondering, End it All, is dan echt weer jammer... dat is namelijk echt een flutnummer!

Geen half puntje erbij dankzij End it All maar toch zeker een 4 waard

bennerd
Ik vind vooral dat de plaatsing van het nummer Six wat afbreuk doet aan de luisterervaring.

Het titelnummer beukt dan weer als de pest, wát een nummer.

avatar van Eddie
Ik kende alleen Chimaira (2005) nog maar en had over deze niet van die positieve verhalen gehoord. Het valt mij allemaal reuze mee. Het is een heerlijk stukje compromisloos hak en beuk werk. niets mis mee

avatar van andnino
Dit album blijft potverdorie een goeie. Vijf jaar geleden alweer, en wat mij betreft nog steeds Chimaira's beste. Sindsdien tevens maar weinig serieuze concurrentie (kwalitatief dan) gehad van andere -core-achtige bands.