Gary Clark Jr. - Live North America 2016 (2017)

Blues / Rock
Label: Warner Bros.

1. Grinder (5:02)
  2. The Healing (5:38)
  3. Our Love (7:50)
  4. Cold Blooded (5:34)
  5. When My Train Pulls In (9:30)
  6. Down to Ride (7:06)
  7. You Saved Me (8:53)
  8. Shake (4:09)

met Leon Bridges en Jeff Dazey

9. Church (6:02)
  10. Honest I Do (3:12)
  11. My Baby's Gone (4:05)
  12. Numb (7:18)
avatar van Oldfart
Stond zaterdag op in Plato Groningen, meteen maar aangeschaft. Sinds die tijd bijna de speler niet meer uit geweest. Eindelijk weer eens een plaat die van begin tot eind blijft boeien.
Meneer Clark Jr. weet me live meer te fascineren dan met zijn studiowerk.

avatar van Broem
Tjonge wat een vet live album is dit toch. Daar zit werkelijk van alles in. Rock, blues, funk enz. Op het gevaar af dat zo'n mengelmoes van stijlen een rommeltje wordt weet deze Gary dat op perfecte wijze te combineren tot een heerlijk afwisselend album. Enkel het nummer Shake met Leon Bridges en Jeff Dazey raakt me niet. Strontvervelend en de uitzondering die mijn bovenstaande stelling ontkracht. Heerlijke live versie van When my train pulls in. Feestje dit plaatje.

avatar van Lura
Oldfart schreef:
Meneer Clark Jr. weet me live meer te fascineren dan met zijn studiowerk.

Goed om te zien, dat je nog actief bent op MusicMeter. Volgens mij ben je een hele periode inactief geweest.

avatar van Linius
Dit is voor mij wel typisch zo'n artiest die ik vooral live genieten vind. Al z'n studio albums hebben wel wat te bieden maar schieten als geheel tekort. Hier is het gewoon van begin tot eind genieten, geweldig gitarist.

avatar van lynyrd
Deze gast zou ik weleens live willen zien, wat is dit goed.

avatar van Gommans
Erg mooie live cd. Alleen jammer dat het publiek zo ver weg gemixed is, daar mis ik de echte live beleving... Dan zet ik liever de dubbel live cd nog eens op. Daarom maar een 3,5
Verder prachtig gitaarwerk, subtiele zang en een hele strakke background.

avatar van emield
Waanzinnige live plaat, na aanschaf ook bij mij al dagen niet meer uit de speler gekomen.