Art of Anarchy - The Madness (2017)

Label: Century Media

1. Echo of a Scream (3:34)
  2. 1,000 Degrees (3:40)
  3. No Surrender (3:24)
  4. The Madness (3:38)
  5. Won't Let You Down (3:30)
  6. Changed Man (4:02)
  7. A Light in Me (3:10)
  8. Somber (4:12)
  9. Dancing with the Devil (3:37)
  10. Afterburn (3:40)
avatar van james_cameron
Het debuut is langs mij heengegaan, maar deze tweede is best aangenaam. Door het overlijden van originele zanger Scott Weiland heeft men ditmaal ex-Creed zanger Scott Stapp aangetrokken, die hier helemaal niet onverdienstelijk presteert. Het geluid is wat moderner dan dat van Creed, maar heeft zeker raakvlakken. Luister maar eens naar de ballad Changed Man, overigens de minste song van het album. Verder kan het songmateriaal er mee door, al doet de band zich er vaak wat makkelijk vanaf. Er zit in ieder geval nog wel meer in het vat, denk ik zo.